Nervetattoo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Trailer: The Queen Prinsesse Dianas død rystet en hel verden, med unntak av en, Dronning Elizabeth II. Se videoen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Jeg har sjelden sett et så ekstremt elendig konsept som det her. Konflikten er totalt uinteressant og filmen fremstilles som en slags spennende triller med de virkemidlene som blir brukt. F.eks. dyp basstromme, svart skjerm, mystisk bilde av en gravalvorlig dronning. Årets mest patetiske film? Endret 31. oktober 2006 av cun Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har sjelden sett et så ekstremt elendig konsept som det her. Konflikten er totalt uinteressant og filmen fremstilles som en slags spennende triller med de virkemidlene som blir brukt. F.eks. dyp basstromme, svart skjerm, mystisk bilde av en gravalvorlig dronning. Årets mest patetiske film? 7188623[/snapback] Jeg er helt enig. Når jeg satt og la inn litt bilder fra filmen i prisguiden i går så slo det meg at dette må bli en fantastisk kjedelig film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg