spot_ Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Jeg skal til å kjøpe meg ny pc. Siden DirextX 10 ikke er kommet enda, så lurte jeg på dette hovedkortet støtter et skjermkortet som kommer i fremtiden som kjører DirextX 10. Her er en link. Her er PCen jeg skal kjøpe. Så vist det hovedkortet ikke støtter, ser jeg gjerne fram til å få se noen forslag som også passer PCen som er linket over. Tusen takk. Mva eqip Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er ikke hovedkortet som støtter DX10, men skjermkortet. Trenger mao bare PCI-E grensesnitt på hovedkortet. Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er ikke hovedkortet som støtter DX10, men skjermkortet.Trenger mao bare PCI-E grensesnitt på hovedkortet. 7187662[/snapback] Så det vil si det er ingen problem i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Sålenge du tenker på umiddelbar fremtid så ja. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Første DX10 skjermkort kommer om 8 dager. Kanskje noe å vente på. Nvidia 8800GTS/GTX Lenke til kommentar
spot_ Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Sålenge du tenker på umiddelbar fremtid så ja. 7188830[/snapback] Hva mener du? Noe jeg burde endre på oppsettet? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Mente: Ville ikke anbefalt å kjøpe et 1900XTX bare noen dager før kort med DX10 støtte kommer. Vet ikke når du tenker å evt oppgradere til DX10 kort og da kan det ha kommet nye teknologier. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men nå er det ikke sikkert DX10-kortene vil bli tilgjenglig samme dag, pluss at det sikkert vil være en periode der driverne inneholder bugs og annet skrammel. Satser selv på et billigere DX9c-kort nå når jeg skal bygge ny maskin, DX10-kort får komme senere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå