Fruktkake Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har en del unødvendig dritt som vises i Min Datamaskin. Finnes det et program som kan fjerne det som er merket i illustrasjonen? Er kun de som ikke er glorete jeg faktisk bruker. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 TweakUI som Imperivm_Romanvm nevner kan gjøre dette. Har gjort det selv, fjernet My Shared Folders (WLM Dritt) og Nokia Phone Browser. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 TweakUI fungerte greit, men den klarte ikke å fjerne webkameraet mitt. Det vises der fremdeles. Og det vises tydeligvis ikke i TweakUI heller. Noen tips om dette? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå har ikke jeg digital kamera, men du kan jo gå inn i Kontrollpanel og Skannere og Kameraer og se om du kan endre på noe der. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Nå fungerer det. Det jeg gjorde var: 1. Dra ut kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå