Nessi Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Har Nvidia Geforce 7600 med 512mb ram på min Bærbare. I bios har jeg 8-9 linjer fra øvre del av skjerm helt til bunnen av skjermen. Får ikke til å instalere skjermkort drivere for da restarter maskina seg. Klarte en periode å ha skjermkort driver da fungerte det i 1-2dager, men driveren plutselig restatte seg :S Hva kan eventuelt være galt? Dette er feilmeldinga etter jeg starter opp når jeg prøve å instalere grafikk kort driver: Også disse på tekniske: 1:C:\DOCUME~1\Hjem\LOKALE~1\Temp\WER8e6f.dir00\Mini103006-01.dmp 2: C:\DOCUME~1\Hjem\LOKALE~1\Temp\WER8e6f.dir00\sysdata.xml Endret 30. oktober 2006 av Nessi Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 formater og reinstaller windows \ gjennoprett pc'en (med cd\dvd, ikke bare windows gjenopretting) det virker for meg som en windows feil. (husk backup!) ellers sjekk google for nvidia Go drivere Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvordan gjennomoppretter du Pc'en med cd\dvd? Skal huske backup av det jeg trenger! Har aldri tatt gjennomretting av pc, bare av Windows. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 det fulgte vel enten en "recovery" cd eller en windows cd med maskinen? ta backup, aa formater aa reinstaller windows. hvis du ikke har cd, maa du hoere med enten der du kjoepte maskinen eller fabrikant om hvordan du skal ta full recovery.. alt dette skal staa i den flotte boken som heter "brukermanual" Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har Nvidia Geforce 7600 med 512mb ram på min Bærbare.I bios har jeg 8-9 linjer fra øvre del av skjerm helt til bunnen av skjermen. Får ikke til å instalere skjermkort drivere for da restarter maskina seg. Klarte en periode å ha skjermkort driver da fungerte det i 1-2dager, men driveren plutselig restatte seg :S Hva kan eventuelt være galt? Dette er feilmeldinga etter jeg starter opp når jeg prøve å instalere grafikk kort driver: Også disse på tekniske: 1:C:\DOCUME~1\Hjem\LOKALE~1\Temp\WER8e6f.dir00\Mini103006-01.dmp 2: C:\DOCUME~1\Hjem\LOKALE~1\Temp\WER8e6f.dir00\sysdata.xml 7186395[/snapback] kanj du sende bilde til meg eller legge det ut hit? syntes den var kul jeg vet ikke Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 HER ER BILDER AV BIOS OG STARTET MED WINDOWS XP CD. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 HER ER BILDER AV BIOS OG STARTET MED WINDOWS XP CD. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 det første bilde er utydelig og jeg klarer ikke og se det. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 vet, jeg tok med mobil, det står istedet for press enter står det: preqq elter. er skrivefeiler mange plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå