mitzui Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 har nettop byttet hoved kort og skjerm kort. satte sammen alt riktig som pleier, så skulle jeg instalere power dvd som fulgte med dvd spillern. når jeg åpnet programmet skjedde det ingenting. har reinstallert software og skjekka ut dvd rom, men får det ikke til å virke. så prøvde jeg ett annet program. inter video... å da sto det at det manglet dvd encoder eller decoder. hva kan det være? Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har du divX instalert på maskinen? vist du ikke har det, kan det vært det som er problemet. Lenke til kommentar
mitzui Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Har du divX instalert på maskinen? vist du ikke har det, kan det vært det som er problemet. 7191297[/snapback] ja jeg tenkte jo den tanken jeg og, å installerte det, men det funker fortsatt ikke. den virka med de forige delene. har heller aldri vert borti dette før. det er jo ikke akkurat noe drivere som skal installeres heller! må kjøpe ny kanskje da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå