EXabite Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hei! Lurer på om Zepto 2003 (http://www.zepto.no/default.asp?Side=tilpass.asp&PcID=2005) er klar for adsl?? Er det bare for meg å plugge inn ledningen og innstallere programmer?? Hilsen en nervøs liten stakkar Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Ja den har "Internt 10/100 nettverk" så det er bare til å fyre i gang med ADSL :smile: Lenke til kommentar
EXabite Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Høres veldig flott ut pluto! Hjertlig takk! Et spørsmål tl deg da. Er du fornøyd med den eller??Har ikke kjøpt den enda skjønner du.. Skal nok bestille den til uka Hilsen en ikke så nervøs litem stakkar Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Nå har jeg ikke den maskinen selv da... Men spesifikasjonene er helt standard, maskinen har innebygget nettverkskort og da fungerer ADSL helt perfekt. Akkurat som på stasjonære PCer med nettverkskort, innebygget eller ei har ingenting å si. Min bror har en Zepto 2002, også med 10/100 nettverk, og der var det bare til å plugge i ADSL-kabelen så var han på nett. Kjører windows XP på den. Ingenting å bekymre seg for det der :smile: Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Ja den maskina der så RÅ ut!!! celeron 2ghz for 10.000kr?!! dette må jeg anbefale til en kompis av meg som leter etter billig laptop nå :wink: Tja, det skulle vel bare være å plugge i strømmen og kjøre igang :smile: Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 10k pluss moms da.. Blir et par tusen extra. Lenke til kommentar
EXabite Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 Hei igjen! Takker for rask tilbakemelding! Men kan jeg få spørre om hva slags program du har brukt for å lage Crizno logoen din?? Hilsen en som holder på med webdesign! Lenke til kommentar
ChriZno Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 PhotoShop 7.0 med add-on filtre som Xenofex og Eye candy :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå