sammy70 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har støtt på et problem hos en bekjent. De har en NEC ND-3540 dvd-brenner som plutselig har sluttet og lese og brenne cd plater. Både leser og brenner dvd plater greit. Hvis jeg prøver å brenne en cd, får jeg beskjed om å sette inn en tom cd, noe som allerede er gjort og hvis jeg setter inn en cd med innhold på, vises det ikke noe innhold på disken. Spørsmålet er om det er en eller to lasere på slike brennere og om en av de har tatt kvelden? Eller om noen har vært borti lignende?? Takker så mye for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det høres ut som spilleren trenger service. Har du garanti på den - og du har testet flere cder (både ferdige og brente) så send / lever den inn. Lenke til kommentar
sammy70 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Har prøvd diverse cd og dvd ja, samt oppgradert firmware. Bør kanskje sendes inn ja. Synes bare det er rart den tar dvd og ikke cd... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Er ikke sikkert de godtar retur om du har endret firmware.. Sjekk med butikk før du sender, så slipper du evt. utgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå