Gå til innhold

Trenger forslag til nyhetsscript

Anbefalte innlegg

Lenge siden sist, folkens.

Jeg har denne siden, krem, som jeg pusler litt med. Har fått god hjelp av min bror til å sette opp nyhetsscript, og dette er en liten stund siden. I det siste har jeg surfet litt rundt, og lagt merke til at flere og flere har gått fra cutenews, til andre script. Dette er noe jeg tenker å gjøre og, men jeg vet ikke hvilket. Så jeg har en liten ønskeliste på hva jeg vil ha, og jeg blir takknemlig om noen her kan hjelpe meg med hva jeg skal velge.

Ønskeliste:

* Autoarkivering, artiklene legger seg automatisk på siden, rangert etter f.eks hvilken dato de ble skrevet. Eventuelt også etter hvor mange kommentarer de har fått.

* Bildegalleri. Dette er kanskje ikke noe must, ettersom man sikkert har andre, mer velegnede bildegallerier der ute.

* enkelt blogg-system. Gjerne slik at "read-more" -funksjonen opprettes automatisk.

* skal være enkelt og greit og opprette link, samt andre enkle html-funksjoner.

* om man oppretter en ny kategori, legges denne automatisk til på siden.

*skal være enkelt å sette opp, lite forkunnskaper i php

Okay, nå er dette bare en "ønskeliste", og jeg vet ikke om alt dette i det hele tatt går an, men jeg kan si jeg liker cutenews veldig godt, men kunne tenke meg litt mer utvidete muligheter.

Så, hva bør jeg satse på?

Kan f.eks Joomla være noe, eller er dette for avansert til en liten personlig blogg? Burdte jeg heller satse på wordpress?

Endret av flodhest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...