Gå til innhold

vant beta key, men kan jeg bli med på en lvl 47?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjerrig? Tenkt deg litt om før du velger ord. Gjerrig har ingenting med dette å gjøre.

 

 

Forøvrig syns jeg det er bortkastet at noen som ikke er "ferdig" med vanlig world of warcraft får TBC. Ser ikke forskjell på hva som er nytt og gammelt.

7186911[/snapback]

 

 

Ikke at du lærer no mer av å gå i MC/BWL/ZG og AQ da...

er enda folk som er lvl 60 som søren ikke greier å spille charactern sin riktig..

har til og med vært i group med en warrior med blanda endgame dps gear som ikke kunne tanke i det hele tatt... Rogues i T2 som blir blod eid av folk i blues..

lvl 1-50ish er da du lærer mest de siste lvlene opp til 60 lvler du på et sted vanelig vis like vel.. burning steps eller winterspring osv

 

grådig? gjærring? om du ikke unner en person en person en cdkey som han har vunnet i en konkuranse..

Lenke til kommentar

Tsk, tåplig å sei at han ikkje fortener den sjølv om han ikkje er 60. Personer under 60 kan vel ha like stor glede av å utforske Outland som andre personer.

Uansett les informasjonen du fekk med, står vel alt der. På test server får du iallefall velge, muligens du gjer det her eg.

Edit: Er nok fint mulig å selge, mulig eg hadde gjort det om eg vant.

Endret av TheOneAsk
Lenke til kommentar

Betatestere skal hjelpe Blizzard med å skape et bedre Burning Crusade spill.

 

Jeg er ganske sikker på at de som har vært gjennom det meste av endgame instancer i spillet kan gi enn mye bedre respons på hva som er bra og hva som ikke er bra enn en random tard som ennå ikke har besøkt Maraudon.

Endret av Sigga
Lenke til kommentar
Betatestere skal hjelpe Blizzard med å skape et bedre Burning Crusade spill.

 

Jeg er ganske sikker på at de som har vært gjennom det meste av endgame instancer i spillet kan gi enn mye bedre respons på hva som er bra og hva som ikke er bra enn en random tard som ennå ikke har besøkt Maraudon.

7187060[/snapback]

 

 

og hva lærte du i endgame? høre på raidleader som spammer tactic i raid chat?

husk at det er max 5 man instancer i TBC beta.. så samma faen om du har vært i endgame eller ikke så kan du så si like mye om outland..

 

Drep en mob, drep neste, og neste og neste og neste, gå rundt å titt...

join et party på 5 man.. Bossene i instancene som er tilgjengelig til nå er bare

tank spank like vel.. 1 boss som har en liten tactic og det er å ødelegge en totem han spawner inne i mellom..

 

Og man kan se feil selv om man ikke har vært i endgame.. pokker har endgame med å finne bugs som f.eks mobs som ikke gjør som de skal, klipping feil , quest bugs osv osv..

 

jeg har vært i alle instancene uten om naxx.. og jeg kan ikke si at jeg har lært no fra ingame ting annet enn tactics.. og jeg tror _neppe_ at det hjelper no i TBC..

husk også at expantionpacken vil også tiltrekke seg _MANGE_ nye spillere.. sånn blizzard reklamerer nå så tror jeg at antall spillere etter expantion pack release vil øke betraktelig..

 

skal vedde på at over halv parten her ikke en gang har lest Warcraft lore.. eller spilt alle warcraft spillene for den del..

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

Jeg vet om en som har main på lvl 23 som har beta key. Hvor mye tror du han hjelper til med å teste TBC i forhold til en som har spilt alle klasser til 60 og som er motivert og vil hjelpe til med å teste spillet?

Kjenner også en som jobber som spillanmelder som har key, main på 50. Ikke spilt WoW på flere måneder. Han bare sendte en mail til Blizzard og fikk key, da han skulle prøve det fant han ut at han bare døde i Outland og gadd ikke prøve mer.

Lenke til kommentar
Jeg vet om en som har main på lvl 23 som har beta key. Hvor mye tror du han hjelper til med å teste TBC i forhold til en som har spilt alle klasser til 60 og som er motivert og vil hjelpe til med å teste spillet?

Kjenner også en som jobber som spillanmelder som har key, main på 50. Ikke spilt WoW på flere måneder. Han bare sendte en mail til Blizzard og fikk key, da han skulle prøve det fant han ut at han bare døde i Outland og gadd ikke prøve mer.

7187653[/snapback]

 

 

Fleste som starter i TBC beta lager en BE eller en Darnei.. For å teste ossen de 2 nye rasene er, og det er nok der blizzard vil ha mest feedback også...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar
Hvorfor får sånne som deg beta key egentlig?

7186545[/snapback]

 

Sånne som han? Hvorfor skulle du eller noen andre få?

7186714[/snapback]

JEg er bare lvl 46 og burde apsolutt ikke få noen beta key da jeg ikke kan hjelpe til med noe borrsett fra og starte en ny BE. Hvis folk som ikke er lvl 60 og ikke kan gi skikkelig feedback skal få teste kan man like godt ha open beta.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...