Tullballj Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har en SpeedTouch 5x6 ruter fra NextGentel. Vi har ADSL 2+ linje med inntill 20.000 kbps. Vi har vel en effektiv hastighet på 11-12.000 kbps pga avstanden. Men saken er det at meg og min bror laster ned en del med uTorrent og Bittorrent, men vi får aldri til å laste ned med ca 300 kbps maks. ofte ligger hastigheten rundt 70 kbps. Hva kan vi gjøre for å fikse d. Har hørt at det kan være innstillingene til routeren. Brannmuren og slikt på maskinene er tatt hånd om. Har lest litt om å åpne opp porter på routeren, men jeg er en av dem som må ha det inn med teskje, skjønner ikke noe særlig. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) http://www.portforward.com? Velg modemet ditt fra listen--> velg programmet du vil åpne porter til fra listen på neste side. Piece of Cake... Jeg laster ned på 400kb\s og har 3000kbitps Men det kommer jo ann på antall leechers og seeders. -Shrek_2 Endret 30. oktober 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg fikk det ikke til jeg. Har en Thomson SpeedTouch 546. Beskrivelsen av oppsett for bittorrent! Skjønte ikke dette med statisk ip adresse. Står "motta instillinger automatisk" på min. Illustrasjon! Min står på obtain an ip-adress automaticly. Det står heller ikke noe data i de hvite boksene. Ip-adress, subnet mask, defult gateway osv...) Jeg brukte den "eksterne" ip-adressen min og skrev den inn i nettleseren. Da fikk jeg opp dette bildet. Ikke dette som står i "oppskriften" på websiden. Da skal først denne! også denne komme! Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Sjekk her.. Og hvis du faktisk leser på Static ip guide så står det hva du skal gjøre der det står obtain ip-adress autamaticliy. Endret 31. oktober 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå