JacEr Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når jeg var i barneskolealder mener jeg å huske en ganske stor, blå bok jeg tror het "den store juleboka". Denne var fylt med bruksanvisninger til hvordan man laget julepynt, trolldeig, stearinlys, samt julesanger, adventsversene og en hel masse annet. Jeg lurer på om det finnes tilsvarende bøker i dag, da helst bøker som tar for seg hjemmelaget julepynt i ikke-så-altfor-dyrt-klassen. Hvilke bøker står i bokhyllene hjemme hos dere, og hvilke bøker er i butikkene? Først og fremst, hvilke bøker anbefaler dere? Er litt tidlig dette, men for en gangs skyld skal ikke julen komme overraskende på meg Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Bumper denne, da tråden kanskje er litt mer aktuell nå enn når den ble opprettet. Setter pris på all hjelp Endret 1. desember 2006 av JacEr Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kunne ikke dy meg - måtte prøve et søk på Bokkilden på tittelen du nevnte. Fant da denne: http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.d...oduktId=1863103 Blå var den derimot ikke Mvh Vegard Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Har sett den selv, og iom at den ikke var blå, tror jeg ikke dette er boka jeg leter etter. Innholdet har imidlertid mye av det jeg var ute etter, er det noen som har den og kan gi den tommelen opp/ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå