Becks69 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Erfaringer/tester på denne skjermen? Ser en annen modell: HLT-3276 i samme prisklasse som fikk skryt i lyd og bilde, blant annet kåret til beste "bilde" av de som er under 10.000kr. takk... Endret 1. november 2006 av Becks69 Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Ingen som vet noe om dette? Burde hatt et svar asap. Har hyundai en hjemmeside på forståelig språk for tv og annen elektronikk?? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har lett etter informasjon om TVen med Google og på AVforum men finner svært lite. Ikke glem at spesifikasjoner er ikke alt. Selv om det ser flott ut på papiret, kan kvaliteten på bildet være dårlig. En god bildeprossesor er svært viktig og dette mangler ofte disse billige skjermene. Lykke til. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Jeg har også søkt på disse plassene uten hell, meget merkelig at ingen har hørt om denne tv-en... Skulle hatt et svar før tilbudet går ut søndag. Jeg vet at spesifikasjoner ikke sier mye, og jeg vet at spesifikasjonene på denne er lik den som fikk gode test resultater i lyd og bilde. MEN, om innsiden på disse modellene er like er jo det vanskelige spørsmålet!! Lenke til kommentar
haugl2000 Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 hvor er det tilbud på denne, og hva er prisen?? Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 hehe, det vet jeg ikke. Men har en kompis som har avtale med en del el-kjeder så han sa det var tilbud på denne modellen ut uken - men han viste ikke stort mer enn det som stod på komplett.no... Jeg skulle få den for rundt 6900,- Lenke til kommentar
haugl2000 Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 du vet at den koster 6400 på pcutstyr inkl frakt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå