Bendorama Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 1.dette korte har DDR3, vett ikke jeg hva som er normalt av en pc å kunne kjøre, jeg har en Dell 9150 kjøpt i påsken, tar pcen min dette korte da? 2. denne sekundære størm porten bakk korte, er dette en port hvor de fleste størmforsyninger har en ledning som kan gå inn? 3. Hvordan er lyden på viften. bråkete eller passe? Takker for alle svar mvh.Thomas Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 1. Om pcen din tar kortet avhengier av hvilken grafikkport du har, enten AGP eller PCI-e, ikke hva slags minne som er på skjermkortet. 2. De fleste nyere PSUer gjør nok det. Litt usikker på når PCI-e fik sitt store inntog, men PSUer flest produsert etter dette skulle ha en ekstra plugg. 3. Ingen aning. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Skjermadaptere NVIDIA GeForce 7300 LE 256Mb IDE ATA/ATAPI-kontrollere Standard Dual Channel PCI IDE Controller Primary IDE Channel Secondary IDE Channel er dette vanlig PCI eller er det PCI express? Endret 30. oktober 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Wat te ef. Kopiert fra Dell elns? Virker som om du har kopiert HK-info i tillegg. Det der er nok PCI-e i så fall. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Wat te ef. Kopiert fra Dell elns? Virker som om du har kopiert HK-info i tillegg. Det der er nok PCI-e i så fall. 7185293[/snapback] kopiert fra Dell side ja Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) burde vell vær PCI express. er jo en Dimension/xps(kalt multimediamonster når jeg kjøpte den) ville vel vær høl i hode å ikke ha PCI express på en gaming pc? Endret 30. oktober 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Dr.Stranger Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 1: Ja det bør passe, er nok pci-ekspress på den pc'n ja. 2: Om du ikke har en slik kontakt så følger det med en overgang med skjermkortet. 3: Meget stillegående vifte. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 ok. TAKKER for alle svar, nå er alt klart fått svar på alt jeg undra på , skal bestile korte om 2uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå