Nistelrooy Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ja, til mer gym i skolen! Trenger hjelp til å finne gode argumenter for hvorfor det burde være mer gym i skolen, dette gjelder da kanskje mest for barne- og ungdomsskolen. Så har du noen gode argumenter vil jeg gjerne høre dem. Takk! Var ikke sikker på hvor denne skulle postes så ikke drep meg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Helt klart! Ingenting binder klassen mer sammen enn gymtimene. De gangene jeg har vært i klasser der det har kommet nye elever, har gymtimene hjulpet veldig med å få dem inn i klassen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Helt klart!Ingenting binder klassen mer sammen enn gymtimene. Eller skaper splittelser. Skjer endel mobbing i gymtimer.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Helt klart!Ingenting binder klassen mer sammen enn gymtimene. Eller skaper splittelser. Skjer endel mobbing i gymtimer.. 7185246[/snapback] Kast mobberne på hodet ut da vel! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fordi det, i motsetning til hva mange akademikere tror, er en direkte sammenheng mellom kropp og sinn, det mentale og fysiske, bør man holde kroppen sin i form. Trening forebygger depresjoner og gir det overskuddet man trenger for å lære best mulig. Det burde vært gym minst tre ganger i uka på grunnskolen. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gym burde vært frivillig på skole. Ødelegger livet på skolen for så utrolig mange folk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Absolutt ikke. De som ikke liker gym er oftest de som trenger det mest. Mer valgfrihet når det gjelder aktiviteter kunne vært noe. Lenke til kommentar
edds Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Gym bør absolutt være et valgfag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mer gym på skolen fordi det er morsom! Vel, ikke alle er enige i det, men de klager jo på at vi blir feitere og feitere og latere og latere, så hvorfor ikke få beveget oss litt? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fjern KRL og bruk timen til mer gym! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Fjern KRL og bruk timen til mer gym! 7185453[/snapback] Ja gjerne! Selv om jeg ikke har krl dette året må det være det verste faget jeg noen gang har hatt, hadde ikke nølt med å erstatte det med mer gym selv om det ikke er favorittfaget det heller.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Heilt enig i at meir gym er bra, eg ser ikkje heilt koplinga mellom meir gym og meir mobbing, men skal du først begynne på den diskusjonen kan du trekke den langt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når jeg fordriver nynorsken fra skolebenken, kan dere se frem til fem timer ekstra gym i uka. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nynorsk eller sidemål? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nynorsk, og dermed sidemål. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 jeg hadde to timer gym i uka på u-skolen, og ellers å... Alt for lite skulle ha hatt minst fem. Du sitter foran pulten en hel uke, og har bare to timer å røre på deg på, det er alt for lite. La elevene bestemme mere selv hva de vil gjøre, ha artige leker. Da blir gymmen mye morsommere. Når det gjelder mobbing, så får mobberne alt for liten straff til at det hjelper... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mindre/ingen gym i skolen. Vil jeg trene, så klarer jeg fint å gjøre det på fritiden. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei til mere gym på skolen! Jeg har to timer gym én uke og fire timer uka etter. Bytter på annen hver uke. I tillegg så går jeg på trening-studio 2-3 ganger i uka og det er mer enn nok for meg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Det er vel og bra at skolesystemet vil hindre oss i å få infarkt i en alder av 20, men at gym skal være et fag med utslagsgivende karakter, begriper jeg ikke. Endret 30. oktober 2006 av Zealuu Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Mindre/ingen gym i skolen.Vil jeg trene, så klarer jeg fint å gjøre det på fritiden. 7185617[/snapback] Du oppdager nye måter å trene på i gymmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå