Gå til innhold

skal kjøpe et Pearl elx

eirikand

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres ikke ille ut det, om de er nye fra fabrikk. Men er verdt å vite at disse trommene nå ikke skal produseres lenger, Pearl introduserer ny opdatert serie på NAMM i januar (nytt treverk etc.). Det vil da si at om du har planer om å oppgradere settet seinere så vil det ta ekstra tid, evt. ikke gå an i det hele tatt om du venter for lenge med det...

Men sånn rent ellers så virker det som en grei deal!

Lenke til kommentar

http://www.pearldrummersforum.com/showthread.php?t=155926

Vel, direkte offisielle kilder er det ikke, men de dukker sjelden opp før det er et faktum med ny lansert linje. Uansett sier flere av de største forhandlerne nå at EXR og ELX har gått ut, EX (basic Export i wrap finish produseres fortsatt...). Vil sannsynligvis oppgradere i form av bedre hardware og treverk, ettersom deres største konkurrent, Tama Superstar, har nettopp dette....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei har fått tilbud om å kjøpe et nytt pearl elx med sabian xs symbaler til samlet pris kroner 9000. er det et bra kjøp? er helt uten skader og kommer rett fra fabrikk.

7184811[/snapback]

Er alt fabrikknytt, så er det ikke spørsmål om hvorvidt det er et godt kjøp, for det er det. Et ELX-sett ligger veil. på 13 500,- i Norge, og Er det et fullt XS-20 sett, så ligger vel det på rundt 5 lapper. Slå til!

Lenke til kommentar

Bestilte du det på tirsdag, får du det vel til uka, tenker jeg. Spørs vel litt på hvor butikken ligger osv., men tar vel vanligvis ikke særlig mer enn noen dager.

PS: Var dette fra privat-person/tilbud bare til deg, eller er det en butikk som kjører kampanje eller noe sånt? Var et veldig fristende tilbud :p

Lenke til kommentar

det er kun et tilbud til meg :D Bestilte det ikke fra en butikk men muligens fra et lager i oslo. tar nok mer enn en uke.

Det var ikke jeg som bestilte men trommelæreren min for han skulle ha det samme og det var han som fikk det goe tilbudet. så jeg vet ikke så mye om det enda.

Endret av eirikand
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...