LasH Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Såg en dude på fotball laget mitt hadde en voks i dag som jeg aldrig hadde sett før. Boksen var svart, og selveste voksen hadde en spessiel grønnfarge.. Noen som vet hvilken det er? Endret 23. april 2007 av LasH Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Maria Nilla sin Wax.. En boks med svart lokk. Utrolig god å bruke. Koster 149,- selges på Nikita Anbefales. 8455666[/snapback] Ja den er herlig, bruker den selv. btw den heter Maria Nila - Creator/Creator Extreme. LasH: Hva med å spørre ham? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Jentene i klassen driver og roter i håret mitt, og synes det lukter godt av renati dem... Hva annbefaler dere til en gutt med kort hår og har krøller? Vil ha bustete hår.. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Har halvlangt hår jeg... Har prøvd Wella Bouncy Dip, men den funker ikke så veldig bra. Forsvinner fort fra håret Lurer på hvilken voks jeg skal kjøpe neste gang. Enten blir det grå (svart lokk) Renati. Ellers vurderer jeg denne: http://www.balsam.no/product/prod/1080/_10...lding_Creme.htm Er denne D:fi voksen noe bra? Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Bump, bump! Blir kanskje å kjøpe ny voks idag EDIT: Har nå bestilt stk. d:fi til 200 kr fra balsam.no. Håper den er bra! Endret 11. juni 2007 av sindrejibb Lenke til kommentar
JonW Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bruker Gelwax fra H&M, Den er veldig bra til mitt korte hår. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan ser denne H&M boksen ut? Jeg kjøpte en som det stod: "H&M Gel Vax" på, og den er ikke noe spesielt bra for mitt hår. Blir bare til at håret klumper seg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Kjøpte ny Gel Wax fra H&M nå, den nyeste som har Shining & Control. Den fungerer bra med halvlangt hår, den var utrolig bra. Den beste waxen fra H&M, det er en lyseblå boks. Koster 29,50 kr:) Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Har nå brukt Renati i et par år og syns den fungerer knall bra! Men den er jo svindyr. Bortimot 200 spenn for hos min frisør. Hva ville dere brukt vis dere skulle brukt en hårvoks som er veldig billig og bra? Dax? Er den noe tess egentlig? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) ser mange nevner american crew, mener dere denne? bruker selv renati strong hold atm, brukt rundt 3-4 bokser av den, før brukte jeg d:fi og så en annen voks jeg ikke husker navnet på, men var boks av aluminium eller lignende, med en lite oransj dott på syns egentlig at d:fi ble litt svak, men nå har jeg hår som blir bølgete når det får litt lengde :/ og da ble resultate at håret rett og slett så fett ut :o renatin har bedre hold men mitt hår er monigs og den sliter litt når jeg får litt lengde... men fungerer greit viss jeg bruker lang tid på å fikse meg ;P Edit: voksen jeg snakket om her Osmo, den var ok når jeg ikke hadde langt hår, ellers syns jeg den var litt svakere enn d:fi igjen :/ og må si alle funker like bra i kort hår ;P Endret 17. desember 2007 av ClaW64 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hva er å anbefale av hårkliss som gir en slags "wet look"? Lenke til kommentar
JonW Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blander jeg Litt gelwax, Litt fugde, og litt Renati. Perfekt resultat Brukte Dax før, Den var ikke bra. Fikk den ikke ut av håret Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Renati er bra. Men JEG liker ikke lukten.. Blanding av kanel og krydder. Ikke bruk dax voksen hvertfall. Man må nærmest vaske håret med zalo for å få det ut. Frisører sender som oftes hjem de som kommer med dax i håret. Ødelegger saksene, og ikke minst vanskelig å få ut. hehe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Bed head voksen er digg. Nå bruker jeg den kun på luggen, så vet ikke hvordan den er for "masse" hår. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 begynt å bruke renati paste,, funker bra blir stiv i forhold til vanlig renati da, men for meg så funkere den supert ikke lyst å bruke opp resten av den vanlige renatien en gang Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bare jeg som synes Renati har blitt dårligere? ;O. Funker supert før, men nå plutselig så blir håret mitt knusstørt når eg bruker Renati, også blir håret ganske tykt. Kan det være at håre mitt er FOR tørt når jeg tar voksen i? Har pleid å ha håret litt fuktig, for å få en mer "Wet look" effekt, men.. Gah, frustrerende! Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Bare jeg som synes Renati har blitt dårligere? ;O. Funker supert før, men nå plutselig så blir håret mitt knusstørt når eg bruker Renati, også blir håret ganske tykt. Kan det være at håre mitt er FOR tørt når jeg tar voksen i? Har pleid å ha håret litt fuktig, for å få en mer "Wet look" effekt, men.. Gah, frustrerende! kanskje du ikke bruker samme renati som før? nå er alle på lik boks, kun en skrift på midten som skiller dem,, Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Straight hold Glaze.. Er ikke det den gammle grå med svart lokk da? Lenke til kommentar
dTd Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 jo det er det ;S men slik du beskrev håre ditt etter bruk av voksen så lignet det litt på den nyeste renati paste (extreme hair play) for den får du "tørt" hår av og den blir stivere enn den gamle... men siden du har Straight hold glaze aka strong hold så er det rart :S Lenke til kommentar
LasH Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Får prøve med litt fuktigere hår i morgen da, om resultatet blir det samme, bytter jeg til Renati Identity . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå