Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Gå til frisøren og spør om hun anbefaler gelwax eller daxwax dere.

Jeg bare gir dere tips. Akkurat i dette tilfellet er det bedre betale litt ekstra.

8084104[/snapback]

Kanskje det har noke med at dei ikkje sel DAX hos frisøren, iallfall ikkje som eg har sett. Med andre ord så tener dei ikkje på å anbefale den. Spurde du frisøren om ho anbefalte DAX, og så sa ho nei? I så fall, kva var argumenta hennar mot å bruke bDAX?

8084139[/snapback]

Frisørar selte DAX før , fortsatt noen som gjør det. Men de tok den vekk pga den skader håret så mye.

Endret av LasH
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine forslag:

Poeng:1-6

 

1 Finn Og Gunnar WAX: 6

 

Hårtype: 6 poeng

Denne voksen er for alle hårtyper, like god på langt og kort som på tynt og tykt hår. Du får det samme gode holdet uansett.

Jeg hadde ganske langt hår før jeg klypte meg, da var den ganial.

Etter jeg klypte meg er den bare helt super, håret står oppreiset hele tiden.

 

Lukt: 6poeng

Beste lukta på en voks jeg har kjent noen gang. Lukter søt vanilje=)

 

Hold:6 poeng

Holder frisyren oppe hele dagen uansett hårtype. Ps: voksen er veldig hard, men likevel god å jobbe med.

Helt utrolig hold!

 

Jobbe med: 5 poeng

Voksen er veldig hard, men god å jobbe med i fingrene, og den fordeler seg jevnt i håret, uten klomper.

 

Pris:

129 kr

 

Du får kjøpt den på parfymelle og enkelte life, livsstilsbutikker.

Voksen går ut av håret etter en rask dusj!

Du kan forme frisyren akkuratt slik u vil.

 

Innhold:

150 ml, og dden holder i 4-5 måneder, selv om du bruker helt normal menge i håret.

 

Edit: Denne voksen drar damer så det holder!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har prøvd Define Creating Wax en liten stund nå. Ganske fornøyd. :) Har ganske kort hår.

 

Flere som har prøvd denne?

 

 

Kostet meg 59 kr (tror jeg det var) på Kiwi i Oslo, 90 ml. Blå boks (veldig flat) med sølvfarget lokk.

8266001[/snapback]

 

Jeg hater den voksen:P var skikkelig dårlig.

Lenke til kommentar

Renati og DAX (Rød boks.)

 

Edit: Stemmer at DAX kan ødelegge håret en del, men det betyr ikke at den ikke er en bra voks. Med det mener jeg at den gjør jobben som en hårvoks skal.

 

Men jeg har skiftet til Renati da den faktisk er bedre og drøyere i bruk og lukter sinnsykt godt.

Endret av Jack_The_Bull
Lenke til kommentar
Gå til frisøren og spør om hun anbefaler gelwax eller daxwax dere.

Jeg bare gir dere tips. Akkurat i dette tilfellet er det bedre betale litt ekstra.

8084104[/snapback]

 

 

Haha, gelwax generelt ?

 

Frisøren jeg bruker sier ikke noe imot gelwax, men når broren min kom til frisøren ble han frarådet å bruke Dax.

 

håret mitt krever nesten at det brukes gelwax, da det helst vil kontrollere seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...