LasH Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Gå til frisøren og spør om hun anbefaler gelwax eller daxwax dere. Jeg bare gir dere tips. Akkurat i dette tilfellet er det bedre betale litt ekstra. 8084104[/snapback] Kanskje det har noke med at dei ikkje sel DAX hos frisøren, iallfall ikkje som eg har sett. Med andre ord så tener dei ikkje på å anbefale den. Spurde du frisøren om ho anbefalte DAX, og så sa ho nei? I så fall, kva var argumenta hennar mot å bruke bDAX? 8084139[/snapback] Frisørar selte DAX før , fortsatt noen som gjør det. Men de tok den vekk pga den skader håret så mye. Endret 5. mars 2007 av LasH Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 At dax er MYE værre enn gelwax er jeg 110% prosent enig i, det er som å sammenligne atomvåpen og en pistol. Men en pistol kan gjøre skade den også Lenke til kommentar
snarius Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Meinar de at alle voksane frå DAX er skadelege? Det fins jo ganske mange versjonar. Sjå berre HER Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 5. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2007 Alt som inneholder ordet Dax skal man gi faen i å bruke:P Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 6. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2007 Alt som inneholder ordet Dax skal man gi faen i å bruke:P 8085113[/snapback] helt enig Lenke til kommentar
tolan Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Mine forslag: Poeng:1-6 1 Finn Og Gunnar WAX: 6 Hårtype: 6 poeng Denne voksen er for alle hårtyper, like god på langt og kort som på tynt og tykt hår. Du får det samme gode holdet uansett. Jeg hadde ganske langt hår før jeg klypte meg, da var den ganial. Etter jeg klypte meg er den bare helt super, håret står oppreiset hele tiden. Lukt: 6poeng Beste lukta på en voks jeg har kjent noen gang. Lukter søt vanilje=) Hold:6 poeng Holder frisyren oppe hele dagen uansett hårtype. Ps: voksen er veldig hard, men likevel god å jobbe med. Helt utrolig hold! Jobbe med: 5 poeng Voksen er veldig hard, men god å jobbe med i fingrene, og den fordeler seg jevnt i håret, uten klomper. Pris: 129 kr Du får kjøpt den på parfymelle og enkelte life, livsstilsbutikker. Voksen går ut av håret etter en rask dusj! Du kan forme frisyren akkuratt slik u vil. Innhold: 150 ml, og dden holder i 4-5 måneder, selv om du bruker helt normal menge i håret. Edit: Denne voksen drar damer så det holder! Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 7. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2007 Det er ingen som har noen skikkelig gode pastes de kan anbefale da? Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Det er ingen som har noen skikkelig gode pastes de kan anbefale da? 8100875[/snapback] kms sin er jo bra da Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 Det er ingen som har noen skikkelig gode pastes de kan anbefale da? 8100875[/snapback] kms sin er jo bra da 8106116[/snapback] Joa.. prøvde den.. likte den ikke helt.. Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 okey, synes den er grei jeg, lukter driiit deilig da;) Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 igår kjøpte jeg meg en boks me renati, den første!!brukte den idag, drit fornøyd, noen som tror det er bra å blande renati og gelwax? Lenke til kommentar
Jegelskerfotball Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 noen som har prøvd denna?Er den bra? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 noen som har prøvd denna?Er den bra? 8106998[/snapback] Jeg prøvde en slik en, bare med oransje låk. Den var helt super, men da var jeg nyklippt og hadde ganske kort hår da. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2007 (endret) Bestemte meg for å prøve en ny paste idag: "Fudge Fat Head". Bedre hold og lettere å forme håret enn det den vanlige Fudgen er. Inntrykket så langt er: billig, god hold og enkel å fordele. Endret 8. mars 2007 av EvenT Lenke til kommentar
jammi Skrevet 29. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2007 Har prøvd Define Creating Wax en liten stund nå. Ganske fornøyd. Har ganske kort hår. Flere som har prøvd denne? Kostet meg 59 kr (tror jeg det var) på Kiwi i Oslo, 90 ml. Blå boks (veldig flat) med sølvfarget lokk. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 Har prøvd Define Creating Wax en liten stund nå. Ganske fornøyd. Har ganske kort hår. Flere som har prøvd denne? Kostet meg 59 kr (tror jeg det var) på Kiwi i Oslo, 90 ml. Blå boks (veldig flat) med sølvfarget lokk. 8266001[/snapback] Jeg hater den voksen:P var skikkelig dårlig. Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 31. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2007 (endret) Renati og DAX (Rød boks.) Edit: Stemmer at DAX kan ødelegge håret en del, men det betyr ikke at den ikke er en bra voks. Med det mener jeg at den gjør jobben som en hårvoks skal. Men jeg har skiftet til Renati da den faktisk er bedre og drøyere i bruk og lukter sinnsykt godt. Endret 31. mars 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 1. april 2007 Rapporter Del Skrevet 1. april 2007 Lurer på om det finnes en slags hårvoks som gjør at håret blir krøllete? Har litt kort hår nå og litt fall også Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Gå til frisøren og spør om hun anbefaler gelwax eller daxwax dere. Jeg bare gir dere tips. Akkurat i dette tilfellet er det bedre betale litt ekstra. 8084104[/snapback] Haha, gelwax generelt ? Frisøren jeg bruker sier ikke noe imot gelwax, men når broren min kom til frisøren ble han frarådet å bruke Dax. håret mitt krever nesten at det brukes gelwax, da det helst vil kontrollere seg selv. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 8. april 2007 Rapporter Del Skrevet 8. april 2007 Hva er best for kort, tykt hår; hard eller "myk"/"flytende" voks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå