xersess Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 1. renati 2.matrix/shapetrix (dyr) Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Renati er god. Mange steder koster den mye, men det er ofte tilbud som "2 for 1" eller "3 for 2" diverse steder (ser det hele tiden). Redken har ogsaa en bra en, men husker ikke hva den heter (beholderen er svart), men den er svindyr (250 kr). Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Er det bare meg eller er gel bedre når man har lyst å style håret? Jeg synes ikke voks funker noe særlig, eller har jeg simpelthen brukt feil merke? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 Veldig avhengig av kva type hår du har, dei med tynt og lett hår kan kanskje bruke gele utan problemer, mens ein med tjukkare hår må bruke voks for å få kontroll. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) 1. Renati, en voks som holder lenge. Men kan være litt råtten i langt hår. 2. Fudge, lukter fantastisk søtt. Den varer ikke fult så lenge som renati, men lenge nok. Endret 10. desember 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
psyches Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Crew - Hair Creme - Gjør håret ditt stivt og litt klissete/hold Crew - Fiber - En lett type voks, du kan style håret hvordan du vil Crew - Hard Wax - Sier seg vel sjøl For de som vil ha håret på de mest "brutale" måter! Alle sammen hårprodukter som funker fett og du kan stille håret hvordan du vil Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2006 Bruker selv DFI..Anbefaler ikke renati, frisørdamene på skolen sier den lukter vondt og er at det er skikkelig ekkelt å ta i gutter som har renati i >< 7200733[/snapback] vel, selv syns jeg den lukter greit, ikke like digg som feks shampoo'en garnier fructis, men litt tyggis aktig nesten, og det er vel ikke noe problem å ikke ta i voks når man skal til frisøren ? ( hvis det var det du mente med det siste der...) Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Bruker D-FI nå og er veldig fornøyd. Lukter veldig godt også. Har kviser i hodebunnen. Vet ikke om det er hårvoksen som gjør det. Har ikke brukt D-Fi så lenge enda. Får se om det blir bedre nå. Har prøvd disse før: Wella Shockwaves Define Loreal Remix American Crew pomade Synes D-Fi er den beste voksen jeg har prøvd. Loreal Remix fungerte ikke, og må være den værste jeg har prøvd. American Crew hadde litt dårlig hold. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Hvordan hår har du? Siden American Crew Pomade er ingen voks eller noe med hold i. Prøv American Crew- Fiber - Hair Cream du! Det gjør nok susen! Endret 17. desember 2006 av HansenM Lenke til kommentar
Gjest Klyysa Skrevet 1. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 1. januar 2007 Hallæ... har brukt GelWax fra H&M lenge nå, den var bra.. men mister hår ;S så noen som har tips til en BRA voks? Begrunn oxo hvorfor den er bra... ? takk 7184753[/snapback] Renati er best til kortehår! Eller fudge som åsså er veldig bra! Jeg bruker begge! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har kjørt på Chrome Valium for tiden, bra voks til 30kr, men nå har jeg hoppa til blå Dax, den er helt rå Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Har 3 gode forslag som fungerer til mine 3 hårtyper Nyklipt 2-3cm: Terrence Renati - Grå boks med Svart lokk. Lukter litt tyggis Langt hår - spiked: Da er det nettop Spiker (Fra ice hair) som fungerer. Lukter helt greit og fungerer som Fugemasse i håret. Er helt sinnsyk den effekten den har (Blå tube med Svart skrift) Langt hår - Slett: Vil da bruke den hvite Renatiboksen med hvitt lokk. Annbefales grunnet sin gode lukt og evnen til å gi glans. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Langt hår og rød dax - frisøren kommer til stikke meg til døde med saksa i stede for å klikke meg ved neste frisørtime. ;-/ Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Er det bare meg som Dax fungerer bra på ? Folk her sier jo at den absolutt ikke fungerer, at den ødlegger det som er ? hitill er det av de bedre voksene jeg har prøvd, og jeg har prøvd det meste, inkl renati driten, som kanskje er det værste som er, til en skyhøy pris som skulle ligne de med milliardærer i formue. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 2. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2007 Er det bare meg som Dax fungerer bra på ? Folk her sier jo at den absolutt ikke fungerer, at den ødlegger det som er ? hitill er det av de bedre voksene jeg har prøvd, og jeg har prøvd det meste, inkl renati driten, som kanskje er det værste som er, til en skyhøy pris som skulle ligne de med milliardærer i formue. 7627429[/snapback] Her også. Alt annet har kun effekt de første timene - så avtar de hele, og jeg ender opp med ett knusstørt og upraktisk hår. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Er det bare meg som Dax fungerer bra på ? Folk her sier jo at den absolutt ikke fungerer, at den ødlegger det som er ? hitill er det av de bedre voksene jeg har prøvd, og jeg har prøvd det meste, inkl renati driten, som kanskje er det værste som er, til en skyhøy pris som skulle ligne de med milliardærer i formue. 7627429[/snapback] Her også. Alt annet har kun effekt de første timene - så avtar de hele, og jeg ender opp med ett knusstørt og upraktisk hår. 7630276[/snapback] Kunne ikke klart og sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Kjellcorp Skrevet 3. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2007 Hallæ... har brukt GelWax fra H&M lenge nå, den var bra.. men mister hår ;S så noen som har tips til en BRA voks? Begrunn oxo hvorfor den er bra... ? takk 7184753[/snapback] Anbefaler på det sterkeste KMS california hairspray gel wax blanding av voks å gele, koster litt mye, men den er faktisk ganske bra, var hos frisørn, å hu ble sjokkert att je brukte sinnsykt mye voks fra Renati:P Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Prøvde renati i dag morrest, har litt langt hår og det var som sement i håret, slet som et udyr med å få et bra resultat, og det lukter som pokker også. Ikke noe for meg, å ihvertfall ikke for de med litt lengde på håret. Endret 6. januar 2007 av LeanFear Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Jeg brukte lenge Renati(svart) til håret mitt, spesielt etter at jeg hadde klippet meg. Jeg gikk gradvis over til ID Wax(vet ikke om det er flere typer av den, men jeg bruker den som er litt gul i fargen), når jeg fikk lengre hår og det funker veldig bra. Renati er gjerne litt mer fettete, og tykkere men den gjør ihvertfall det den skal. ID Wax er på sin side lite fettete, og ganske tynn i konsistens, men den gjør også det den skal. Dog så funker ID best til langt hår, og Renati til kort fordi renati er ett helvete å få ut av langt hår. Så kan anbefale både ID Wax og Renati(svart), om du har langt eller kort hår. Begge ligger rundt 150kr, men Renati selges ofte i 2 for 1 på rundt 200kr. Endret 6. januar 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2007 Langt hår - spiked: Da er det nettop Spiker (Fra ice hair) som fungerer. Lukter helt greit og fungerer som Fugemasse i håret. Er helt sinnsyk den effekten den har (Blå tube med Svart skrift) 7623785[/snapback] Kjøpte meg denne i dag. Det er vel ikke noe avfall eller noe dritt legger seg i håret vel? Jeg har brukt renati ganske lenge. Den har godt hold, men jeg følte at det var på tide å orlve noe nytt. Jeg fikk også følelsen av at den satt litt igjen i håret etter jeg hadde dusjet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå