Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crew - Hair Creme - Gjør håret ditt stivt og litt klissete/hold

Crew - Fiber - En lett type voks, du kan style håret hvordan du vil :)

Crew - Hard Wax - Sier seg vel sjøl :) For de som vil ha håret på de mest "brutale" måter!

 

 

Alle sammen hårprodukter som funker fett og du kan stille håret hvordan du vil :)

Lenke til kommentar
Bruker selv DFI..

Anbefaler ikke renati, frisørdamene på skolen sier den lukter vondt og er at det er skikkelig ekkelt å ta i gutter som har renati i ><

7200733[/snapback]

 

vel, selv syns jeg den lukter greit, ikke like digg som feks shampoo'en garnier fructis, men litt tyggis aktig nesten, og det er vel ikke noe problem å ikke ta i voks når man skal til frisøren ? ( hvis det var det du mente med det siste der...)

Lenke til kommentar

Bruker D-FI nå og er veldig fornøyd. Lukter veldig godt også.

 

Har kviser i hodebunnen. Vet ikke om det er hårvoksen som gjør det.

Har ikke brukt D-Fi så lenge enda. Får se om det blir bedre nå.

 

Har prøvd disse før:

Wella Shockwaves

Define

Loreal Remix

American Crew pomade

 

Synes D-Fi er den beste voksen jeg har prøvd. Loreal Remix fungerte ikke, og må være den værste jeg har prøvd. American Crew hadde litt dårlig hold.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Klyysa
Hallæ... har brukt GelWax fra H&M lenge nå, den var bra.. men mister hår ;S så noen som har tips til en BRA voks?  :D

Begrunn oxo hvorfor den er bra... ?  :thumbup:

 

takk  :)

7184753[/snapback]

 

 

 

Renati er best til kortehår!

Eller fudge som åsså er veldig bra!

:yes:

Jeg bruker begge!

Lenke til kommentar

Har 3 gode forslag som fungerer til mine 3 hårtyper

 

Nyklipt 2-3cm: Terrence Renati - Grå boks med Svart lokk. Lukter litt tyggis

 

Langt hår - spiked: Da er det nettop Spiker (Fra ice hair) som fungerer. Lukter helt greit og fungerer som Fugemasse i håret. Er helt sinnsyk den effekten den har (Blå tube med Svart skrift)

 

Langt hår - Slett: Vil da bruke den hvite Renatiboksen med hvitt lokk. Annbefales grunnet sin gode lukt og evnen til å gi glans.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som Dax fungerer bra på ?

Folk her sier jo at den absolutt ikke fungerer, at den ødlegger det som er ? hitill er det av de bedre voksene jeg har prøvd, og jeg har prøvd det meste, inkl renati driten, som kanskje er det værste som er, til en skyhøy pris som skulle ligne de med milliardærer i formue.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som Dax fungerer bra på ?

Folk her sier jo at den absolutt ikke fungerer, at den ødlegger det som er ? hitill er det av de bedre voksene jeg har prøvd, og jeg har prøvd det meste, inkl renati driten, som kanskje er det værste som er, til en skyhøy pris som skulle ligne de med milliardærer i formue.

7627429[/snapback]

 

Her også. Alt annet har kun effekt de første timene - så avtar de hele, og jeg ender opp med ett knusstørt og upraktisk hår.

Lenke til kommentar
Er det bare meg som Dax fungerer bra på ?

Folk her sier jo at den absolutt ikke fungerer, at den ødlegger det som er ? hitill er det av de bedre voksene jeg har prøvd, og jeg har prøvd det meste, inkl renati driten, som kanskje er det værste som er, til en skyhøy pris som skulle ligne de med milliardærer i formue.

7627429[/snapback]

 

Her også. Alt annet har kun effekt de første timene - så avtar de hele, og jeg ender opp med ett knusstørt og upraktisk hår.

7630276[/snapback]

 

Kunne ikke klart og sagt det bedre selv :)

Lenke til kommentar
Hallæ... har brukt GelWax fra H&M lenge nå, den var bra.. men mister hår ;S så noen som har tips til en BRA voks?  :D

Begrunn oxo hvorfor den er bra... ?  :thumbup:

 

takk  :)

7184753[/snapback]

 

Anbefaler på det sterkeste KMS california hairspray gel wax

blanding av voks å gele, koster litt mye, men den er faktisk ganske bra, var hos frisørn, å hu ble sjokkert att je brukte sinnsykt mye voks fra Renati:P

Lenke til kommentar

Jeg brukte lenge Renati(svart) til håret mitt, spesielt etter at jeg hadde klippet meg. Jeg gikk gradvis over til ID Wax(vet ikke om det er flere typer av den, men jeg bruker den som er litt gul i fargen), når jeg fikk lengre hår og det funker veldig bra.

 

Renati er gjerne litt mer fettete, og tykkere men den gjør ihvertfall det den skal.

 

ID Wax er på sin side lite fettete, og ganske tynn i konsistens, men den gjør også det den skal. Dog så funker ID best til langt hår, og Renati til kort fordi renati er ett helvete å få ut av langt hår.

 

Så kan anbefale både ID Wax og Renati(svart), om du har langt eller kort hår.

Begge ligger rundt 150kr, men Renati selges ofte i 2 for 1 på rundt 200kr.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Langt hår - spiked: Da er det nettop Spiker (Fra ice hair) som fungerer. Lukter helt greit og fungerer som Fugemasse i håret. Er helt sinnsyk den effekten den har (Blå tube med Svart skrift)

 

7623785[/snapback]

 

Kjøpte meg denne i dag. Det er vel ikke noe avfall eller noe dritt legger seg i håret vel?

 

Jeg har brukt renati ganske lenge. Den har godt hold, men jeg følte at det var på tide å orlve noe nytt. Jeg fikk også følelsen av at den satt litt igjen i håret etter jeg hadde dusjet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...