Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Bruker selv DFI..

Anbefaler ikke renati, frisørdamene på skolen sier den lukter vondt og er at det er skikkelig ekkelt å ta i gutter som har renati i ><

7200733[/snapback]

 

Helt klart Renati, den grå boksen med svart lokk. Den er meget enkel å forme, lett å arbeide inn i håret, og holder seg bra. Og muligheten til å forandre på frisyren etterpå er meget bra, men likevel er det bra hold i den. Hvis håret blir vått etterpå av regn etc. så vil det likevel være hold igjen i håret når det tørker. Dessuten er den veldig lett å vaske ut, anbefales. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
American Crew's forskjellige vokser viser seg å være de beste, og drøyeste. Så ikke la deg avskrekke av prisen, en boks varer lenge! Finnes hos frisøren, i myke og harde varianter, med og uten fiber. Bruker selv den grønne..

7190915[/snapback]

 

Bruker den samme selv, altså american crew av grønn type. Veeeeldig fornøyd med den og har hatt den snart i 8 måneder.

Lenke til kommentar
Bruker Fudge Hair Shaper. Den fungerer veldig bra på mitt tjukke hår, og det er det ikke mye som gjør. Koster rundt 200, men den er ganske drøy i bruken så hos meg arer en boks en god måned :)  Den lukter også digg, ananas/appelsin-aktig lukt.

7203896[/snapback]

Jeg har og tjukt hår, grønn American Crew funker da perfekt. Koster vel ca 250, men varer til gjengeld 5-6mnd for min del.. Og for Marsan 8mnd, som du ser over..

Bare et tips. :)

Lenke til kommentar
men at den koster 80 kr er litt mye da....

7193878[/snapback]

Uhm.. de fleste "skikkelige" vokser, dem man får hos frisør, koster mellom 200 og 300kr boksen, så jeg tror ikke du skal være misfornøyd med 80.. :p

Som nevnt over er problemet med mange 0-100 kroners hårprodukter at de inneholder mye billigere, og dermed kunstigere og mindre allergitestede stoffer, som igjen oftere fører til allergiske reaksjoner.

Men har du hud og hår som tåler det billige, så for all del.

Dog skal det nevnes at jeg tålte de billige før, helt til jeg plutselig reagerte, og siden ikke har tålt dem. Kroppen utvikler intoleranse for kjipe stoffer over tid, og plutselig får den nok. Og da går det ikke tilbake, og har gjerne ringvirkninger.

 

Så om du først skal bruke de billige, prøv å få det kun i håret, ikke hodebunnen, og vask hender og hår godt jevnlig.

7196897[/snapback]

 

 

Vel, Student livet blir ganske dyrt etterhvert. Så 80 kr er mye. :no:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

På hvilken frisørsalong i Bergen får man tak i enten

 

Fudge Hair Shaper

American Crew

 

Jeg har prøvd omtrent alle andre, produkter, fra billig til dyrt uten disse to overnevnte her.

 

Ja, jeg har sjekket et par frisørsalonger men de aller fleste har kun Renati. (er en fin sak, men fungerer ikke helt på håret mitt) Til info har jeg tjukt, mellom-kort hår.

Lenke til kommentar
Nokon som har prøvd DEFINE Fiber Paste?

 

7385782[/snapback]

Ja, har den jeg. Men bruker den ikke så mye.

Den er ganske bra, men må ta i en del for man kan forme det nesten som man vil.

Her er disse voksene jeg har og syns er best :

-Fudge Matt/ Paste ( Den beste syns jeg.)

-Lorea'l Remix Paste ( Utrolig bra, bra hold å)

- Shock Waves ( Orange boks )

-H&M Gel Wax ( Billig penge, og veldig bra)

-Define Fiper Paste ( Helt ok, ikke den beste og ikke den dårligste her)

Men det beste er å prøve ut forskjellige vokser, og se hvem som er best til håret deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...