Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Siden jeg klipper meg hos Nikita har jeg pleid å kjøpe Nikita sculpturing wax, syns denne er veldig god. + Er at når man står opp dagen etterpå ser håret ganske bra ut.

Denne er veldig god i forholdsvis kort hår.

Ahead har jeg brukt en del på litt lengre hår.

 

Ser utrolig mange her bruker Renati, mener jeg har prøvd det tidligere men ikke husker noe spes. i forhold til den.

Kansje jeg må prøve den igjenn.

Lenke til kommentar
Har nå gått fra Crude Clay da jeg måtte vaske håret grundig med sjampo for å få det ut.

 

Har nå gått over i American Crew Molding Clay da den fungerer veldig bra til håret mitt, også lukter den veldig friskt :)

image1xl.jpg

Som om du skulle fortalt min historie.

 

Jeg brukte også Crude Clay og var veldig fornøyd med hvordan håret mitt så helt naturlig ut, da denne hårvoksen er fullstendig matt og glinser ikke.

Men dette er som sagt en stund siden. Og jeg syntes ikke det var verdt å bruke denne da det var så vanskelig å få den ut av håret.

 

Nå bruker jeg også American Crew Molding Clay og er storfornøyd. Denne lukter frisk sitrus, uten at det skal ha for mye å si. Det viktigste er at den har god hold, men den gir litt skinn. Likevel er det helt klart min nåværende favoritt.

 

 

Tidligere hårvokser: Renati Strong Hold, Renati Rock Hard, American Crew Foaming Cream, American Crew Matte, American Crew Classic, American Crew Fiber. Diverse hårvokser fra Sebastian, Gatsby, Sexy Hair Concepts ++

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Noen her som bruker d:fi? Har brukt den nå så lenge jeg kan huske, og jeg elsker den.

Brukte renati før, evt ID, men da hadde jeg kortere hår.

 

Bruker d:fi jeg også, den lyseblå. Veldig fornøyd med den, funker bra selv om jeg har litt lengde på håret.

 

Den lyseblå d:fi voksen funker ikke å få håret opp med, da må du bruke den grønne

Lenke til kommentar
Noen her som bruker d:fi? Har brukt den nå så lenge jeg kan huske, og jeg elsker den.

Brukte renati før, evt ID, men da hadde jeg kortere hår.

 

Bruker d:fi jeg også, den lyseblå. Veldig fornøyd med den, funker bra selv om jeg har litt lengde på håret.

 

Den lyseblå d:fi voksen funker ikke å få håret opp med, da må du bruke den grønne

Har samme erfaringen. Må blande den lyseblå d:fi med renati strong hold.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt d:fi (med blått lokk) i mange, mange år nå, men har lyst til å prøve noe nytt snart. Tror jeg går for Sexy Hair eller noe sånt. Har vært veldig fornøyd med d:fi da, det eneste jeg kan trekke den for er at den noen ganger kan få håret til å se bittelitt fettete ut.

 

 

LITT fettete? Jeg mener å huske at den var på nivå med brylkrem. Men så tok jo jeg på håret hele tiden også da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...