Bob Dick Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Takk for svar. Har ganske kort hår nå hvert fall. Tenker på å prøve noe fra Sebastian siden jeg ser så mange prater på det. Har aldri prøvd den selv. Hvilken av de er det dere anbefaler? Ser det var litt forskjellig å få tak i. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Crude Caly anbefales sterkt. Er nok den beste fra Sebastian. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. september 2009 Rapporter Del Skrevet 17. september 2009 Lurer på om jeg skal bestille meg en Crude Clay fra eBay, de var billige der, og det er mange som selger og har god feedback! Lenke til kommentar
anonym345765 Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 Hva er " Matt look" ? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. september 2009 Rapporter Del Skrevet 18. september 2009 At håret ser "tørt" ut. En matt paste/clay sørger for at håret ikke skinner. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Har nå gått fra Crude Clay da jeg måtte vaske håret grundig med sjampo for å få det ut. Har nå gått over i American Crew Molding Clay da den fungerer veldig bra til håret mitt, også lukter den veldig friskt Lenke til kommentar
mariush1 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Hehe takk... tenkt å gå for Renati... noen som vet prisen for denne eller? Renati koster rundt 160- 180 kr hos en frisør. (ihvertfall strong hold) Er også en mulighet å kjøpe i:d, som er det samme Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Nettop kjøpt en ny type renati. Hair clay eller noe. Skal prøve den idag så kan komme emd tilbake medling + bilde av voksen. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Har du testa den? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Siden jeg klipper meg hos Nikita har jeg pleid å kjøpe Nikita sculpturing wax, syns denne er veldig god. + Er at når man står opp dagen etterpå ser håret ganske bra ut. Denne er veldig god i forholdsvis kort hår. Ahead har jeg brukt en del på litt lengre hår. Ser utrolig mange her bruker Renati, mener jeg har prøvd det tidligere men ikke husker noe spes. i forhold til den. Kansje jeg må prøve den igjenn. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Da er renatin ferdig testet. Holdt bra den, hele kvelden, og holder fortsatt. Er litt tørrere om jeg ikke husker feil. Jeg brukte litt mindre enn med vanlig renati, men med samme hold. Den var enklere å forme håret med også. Anbefales! Kommer med bilde om noen vil vite hvordan den ser ut... Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Har nå gått fra Crude Clay da jeg måtte vaske håret grundig med sjampo for å få det ut. Har nå gått over i American Crew Molding Clay da den fungerer veldig bra til håret mitt, også lukter den veldig friskt Som om du skulle fortalt min historie. Jeg brukte også Crude Clay og var veldig fornøyd med hvordan håret mitt så helt naturlig ut, da denne hårvoksen er fullstendig matt og glinser ikke. Men dette er som sagt en stund siden. Og jeg syntes ikke det var verdt å bruke denne da det var så vanskelig å få den ut av håret. Nå bruker jeg også American Crew Molding Clay og er storfornøyd. Denne lukter frisk sitrus, uten at det skal ha for mye å si. Det viktigste er at den har god hold, men den gir litt skinn. Likevel er det helt klart min nåværende favoritt. Tidligere hårvokser: Renati Strong Hold, Renati Rock Hard, American Crew Foaming Cream, American Crew Matte, American Crew Classic, American Crew Fiber. Diverse hårvokser fra Sebastian, Gatsby, Sexy Hair Concepts ++ Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Har akkurat begynt å få håret jeg ønsker meg... Halvlangt med buer i tuppene! Men jeg har greit tynt hår. Noe å anbefale? Jeg drar en liten sleik.. Ikke sånn stram, men sånn bue over panna... Har renati, men den funker ikke så veldig bra lenger! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2010 Noen her som bruker d:fi? Har brukt den nå så lenge jeg kan huske, og jeg elsker den. Brukte renati før, evt ID, men da hadde jeg kortere hår. Lenke til kommentar
Norvesj96 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg bruker den røde Define Men voksen. Passer godt for kort hår og er lett å få ut Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Noen her som bruker d:fi? Har brukt den nå så lenge jeg kan huske, og jeg elsker den.Brukte renati før, evt ID, men da hadde jeg kortere hår. Bruker d:fi jeg også, den lyseblå. Veldig fornøyd med den, funker bra selv om jeg har litt lengde på håret. Lenke til kommentar
Norvesj96 Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Noen her som bruker d:fi? Har brukt den nå så lenge jeg kan huske, og jeg elsker den.Brukte renati før, evt ID, men da hadde jeg kortere hår. Bruker d:fi jeg også, den lyseblå. Veldig fornøyd med den, funker bra selv om jeg har litt lengde på håret. Den lyseblå d:fi voksen funker ikke å få håret opp med, da må du bruke den grønne Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Noen her som bruker d:fi? Har brukt den nå så lenge jeg kan huske, og jeg elsker den.Brukte renati før, evt ID, men da hadde jeg kortere hår. Bruker d:fi jeg også, den lyseblå. Veldig fornøyd med den, funker bra selv om jeg har litt lengde på håret. Den lyseblå d:fi voksen funker ikke å få håret opp med, da må du bruke den grønne Har samme erfaringen. Må blande den lyseblå d:fi med renati strong hold. Lenke til kommentar
Chacarron Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har brukt d:fi (med blått lokk) i mange, mange år nå, men har lyst til å prøve noe nytt snart. Tror jeg går for Sexy Hair eller noe sånt. Har vært veldig fornøyd med d:fi da, det eneste jeg kan trekke den for er at den noen ganger kan få håret til å se bittelitt fettete ut. Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 14. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg har brukt d:fi (med blått lokk) i mange, mange år nå, men har lyst til å prøve noe nytt snart. Tror jeg går for Sexy Hair eller noe sånt. Har vært veldig fornøyd med d:fi da, det eneste jeg kan trekke den for er at den noen ganger kan få håret til å se bittelitt fettete ut. LITT fettete? Jeg mener å huske at den var på nivå med brylkrem. Men så tok jo jeg på håret hele tiden også da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå