Stones_ Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Hadde også en "testpose" med Fudge. Fant i dag Fudge på tilbud og kjøpte to for 198,-. Deilig. Har også brukt ID og Renati og begge er å anbefale. Lenke til kommentar
iEirik Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Brukte ID og Renati før, jeg også, men det funker ikke like bra som før... Tror kanskje det er lurt å variere litt? Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Bruker Renati. Så noen skrev at man mister mye hår av dax. Har veldig tjukt hår, så kanskje det er løsningen? Noen som har erfaringer derfra? Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Har tjukt, halvlangt hår og liker å ha en litt "wet" look på håret, noe jeg aldri får med den voksen/gel'en jeg bruker. Hvilken av de ovennevnte ville passet best for håret mitt? Takker for svar Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 1. Renati 2. Schwarzkopf got2b Lenke til kommentar
INGEBRETH Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) veldig lett og få ut av håret veldig lett og få ut av håret veldig lett og få ut av håret Har tjukt, halvlangt hår og liker å ha en litt "wet" look på håret, noe jeg aldri får med den voksen/gel'en jeg bruker. Hvilken av de ovennevnte ville passet best for håret mitt? Takker for svar brøv goldwell Bruker Renati. Så noen skrev at man mister mye hår av dax. Har veldig tjukt hår, så kanskje det er løsningen? Noen som har erfaringer derfra? prøv grå dax du mister ikkje hår av den Noen som har forslag til hårvoks? Håret mitt er hallangt og TYKT! Skal snart til frisøren og tynne det ut da, men.Den skal helst gi en wetlook og holde håret på plass. Ikke tenk på og si Renati engang . goldwell Noen som kan anbefale meg en hårvoks? Jeg har litt langt hår nå, men når det ikke er vått så blir det mer en afro enn at det faller ned. Håret mitt er veldig tørt og tykt. Tidligere har jeg brukt: ID (Dårlig hold på mitt hår) Gelwax (Gjorde jobben sin, men foretrekker andre) Dax (Har aldri brukt denne til dagligbruk, men den er min favoritt. Brukes kun til fest osv) renati Bruker Gelwax fra H&M, Den er veldig bra til mitt korte hår. gelwax er både bra og billig Admin'c og Pinglebolle:Både D:fi og Finn&Gunnar resulterer i reaksjoner hos mange. For min egen del resulterer de i utslett på underarmene.. <{POST_SNAPBACK}> jasså. jeg har brukt finn og gunnar i 5 år uten reaksjoner. Men hvorfor akkurat disse? De er jo blant de hårproduktene som faktisk går 100% ut av håret etter en dusj. kor selger di finn og gunnar og va er prisen 1. Finn og gunnar hårsement2. Finn og gunnar hårsement 3. Finn og gunnar hårsement kor selger di finn og gunnar Etter å ha brukt Renati veldig lenge nå, så virker det nesten som håret mitt har blitt imun mot den. Må vel skifte. prøv gelwax ca.30-40kr Spiker gir ikke en wetlook, men fy steike for en holdbarhet Testet den først av en kompis og stakk på fest, håre var likens når jeg våknet morgen etterpå kor selger dei den noen som vet hvor di selger finn og gunnarspikergrå dax på sandesbryne Hvordan er Renati få ut av håret? Om jeg ikke fjerner vox/gele på kvelden før jeg legger meg begynner jeg flasse, finnes det evt noen andre anbefalinger? gelwax noen som har forslag på voks. skriv ein top 10liste om voks.5 som gir wet look og 5 som ikkje Endret 31. august 2008 av ttt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sebastian Crude Clay. Du kan bruke en hårspray for å gi en wet look. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hvilken voks passer fint til tykt, halvlangt hår? Renati Hair Play Extreme funka veldig dårlig. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) radalf, Du kan bruke Sebastian Crude Clay, som nevnt ovenfor. Kameraten min har hår som du beskriver, og det ser ikke fett og ekkelt ut. Gjerne kombiner med hårspray. Endret 4. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Kjøpte denne her om dagen: Gir veldig bra tekstur, matt finish (ikke slik som mange andre pastetyper, hvor det ser ut som man har smørt håret inn med flytende Melange liksom), bra hold og blir ikke stiv (håret kjennes naturlig ut). Passer utmerket for meg som har tjukt, medium langt hår med fall og krøller. Bedre enn sex - løp og kjøp. Lenke til kommentar
The Fox Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hallæ... har brukt GelWax fra H&M lenge nå, den var bra.. men mister hår ;S så noen som har tips til en BRA voks? Begrunn oxo hvorfor den er bra... ? takk Renati er definitivt det beste, det beste jeg har hatt, og bruker det hver dag... Grunnen til at det er bra er at det holder håret skikkelig bra. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Liker ikke lukten på Renati, hvordan er lukten på Sebastian Crude Clay? Vurderer å kjøpe den neste gang jeg handler. Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Renati er no ganske luktfri Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Renati er no ganske luktfri Ville ikke sagt den var ganske luktfri, men personlig syntes jeg den luker som en blanding av tyggis og noe annet. Renati lukter godt! Lenke til kommentar
teggyfan Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 hvor får man kjøpt GRÅ GELWAX. vill anbefale fibrewax. Hvilken voks passer fint til tykt, halvlangt hår? Renati Hair Play Extreme funka veldig dårlig. hvilken er det Lenke til kommentar
4FrntSTL Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Renati (grå med svart topp) er ganske god å bruke. Spørs hva slags hår du har da. Varierer veldig. Dra til en frisør og spør hva slags voks som passer håret ditt, ikke et forum. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Bruker selv Erattic fra ICE. Samme tube som spiker. Blir litt fett hår, men holdet er helt vilt! Eneste grunnen til at jeg har råd til å bruke den er dog at faren til bestekompisen selger blandt annet Ice. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Viss du har kort\langt hår og vil ha en god hold. Så anbefaler jeg Renati Rock Hard . Den er ganske hard, og håret blir ganske stivt. Men det er jo spørs på hvor mye voks du tar . Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 American Crew funker bra, spør frisøren hvilken du bør ha KMS ( den grønne ) husker ikke hva den heter, men den er også meget bra, om du ikke har sålangt hår Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Gatsby Moving Rubber - Spiky Edge. beste jeg har prøvet! Kjøpes billigst på Ebay Bestilte selv 10 nye bokser av denne typen =D Ebay link. Vi begge på bildet bruker Gatsby Spiky Edge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå