Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har prøvd Renati (ca. 180 kr pr boks). Den for soft hold. Jeg har medium langt hår med ulike lengder på tuppene som jeg vil gi en taggete effekt. Jeg vil si voksen funker alt for bra. Umulig å jobbe i tørt hår, den setter seg fort. Og den holder dagen lang. Ulempen er at det er veldig klissete og har en tendens til å klistre sammen flere hår sånn at det ser fet og klumpete ut. Ikke no problem å vaske det ut med shampoo.

 

I mitt tilfelle fungerte det bedre med Redken Rough Paste 12, men ca. 250 kr for 75 ml er vel litt sterk kost for noen. Den har kremaktig konsistens og dermed lett å jobbe med. Fungerer best på tørt hår.

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

For øyeblikket bruker jeg d:fi, men var mer fornøyd med pasten jeg brukte før, som gikk under navnet L'anza (grønn tube)

 

Om du er interessert tror jeg prisene ligger på rundt 200 ,- for d:fi, og ca 250 for L'anza.

Jeg anbefaller deg å overse pris når du kjøper hårprodukter, ettersom produkter av dårlig kvalitet kan føre til at du muligens mister håret.

Lenke til kommentar

Sett et par som nevner dax (rød metallboks). Tørrprata om voks sist jeg klipte meg, ifølge frisøren mister man noe jævlig hår av den, da den 'kveler' håret fordi den er så hard. Altså ikke noe å anbefale, er ikke helt ute av håret før du klipper det.

 

Slenger meg på renati :)

Endret av hikai
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...