dymoletratag Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Renati støttes. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Har prøvd Renati (ca. 180 kr pr boks). Den for soft hold. Jeg har medium langt hår med ulike lengder på tuppene som jeg vil gi en taggete effekt. Jeg vil si voksen funker alt for bra. Umulig å jobbe i tørt hår, den setter seg fort. Og den holder dagen lang. Ulempen er at det er veldig klissete og har en tendens til å klistre sammen flere hår sånn at det ser fet og klumpete ut. Ikke no problem å vaske det ut med shampoo. I mitt tilfelle fungerte det bedre med Redken Rough Paste 12, men ca. 250 kr for 75 ml er vel litt sterk kost for noen. Den har kremaktig konsistens og dermed lett å jobbe med. Fungerer best på tørt hår. Endret 7. mai 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Renati støttes. Men lukten er dårlig. Utrolig dårlig kreativitet hos Renati når de ikke klarer å pumpe ut noe med annen lukt enn det der. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 For øyeblikket bruker jeg d:fi, men var mer fornøyd med pasten jeg brukte før, som gikk under navnet L'anza (grønn tube) Om du er interessert tror jeg prisene ligger på rundt 200 ,- for d:fi, og ca 250 for L'anza. Jeg anbefaller deg å overse pris når du kjøper hårprodukter, ettersom produkter av dårlig kvalitet kan føre til at du muligens mister håret. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2008 Renati støttes. Men lukten er dårlig. Utrolig dårlig kreativitet hos Renati når de ikke klarer å pumpe ut noe med annen lukt enn det der. Bare jeg som elsker Renati lukten? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Renati støttes. Men lukten er dårlig. Utrolig dårlig kreativitet hos Renati når de ikke klarer å pumpe ut noe med annen lukt enn det der. Bare jeg som elsker Renati lukten? ja! Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Renati støttes. Men lukten er dårlig. Utrolig dårlig kreativitet hos Renati når de ikke klarer å pumpe ut noe med annen lukt enn det der. Bare jeg som elsker Renati lukten? ja! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Renati støttes. Men lukten er dårlig. Utrolig dårlig kreativitet hos Renati når de ikke klarer å pumpe ut noe med annen lukt enn det der. Bare jeg som elsker Renati lukten? ja! NEI! Edland Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 du, renati og edland kanskje. poenget er; de fleste liker ikke lukten og det er helt bak mål at ikke produsenten kommer med en ny lukt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Hvor har du fått vite at de fleste ikke liker lukten? Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 de fleste Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Åja, skåklart. Dumme meg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 renati er best lissom Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Sett et par som nevner dax (rød metallboks). Tørrprata om voks sist jeg klipte meg, ifølge frisøren mister man noe jævlig hår av den, da den 'kveler' håret fordi den er så hard. Altså ikke noe å anbefale, er ikke helt ute av håret før du klipper det. Slenger meg på renati Endret 2. juni 2008 av hikai Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg bruker en sånn fin voks stick fra Bedhead, veldig greit siden jeg har langt, oppklippet hår, det ser kult ut på 0, nix. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Hvordan er den BedHead voksstikken? http://www.lookfantastic.com/hair/tigi-bed...-wax-stick.html <---? Ser håret veldig fettete ut? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Det er den ja. Siden jeg har langt hår skal det ikke mye til for at det ser fettete ut, men bruker man den rett får man ikke det problemet. Jeg har ikke så mye erfaring med voks fra før, men er kresen på frisyren min, og veldig fornøyd med produktet. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 *Bumper* siden jeg lurer på det samme : ) Lenke til kommentar
iEirik Skrevet 16. august 2008 Rapporter Del Skrevet 16. august 2008 Jeg hadde en "testpose" med Fudge matte hed, og den funka veldig bra! Derfor kjøpte jeg en boks/flaske/whatever, men den funka ikke like bra. Konsistensen var ganske anderledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå