Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynte med hårvoks for 2 måneder siden. Bruker Define Creating Wax for tida, men håret virker vått hele tiden. Pluss at det klumper håret, og når håret nådde 5,5 cm måtte jeg klippe meg. Håret mitt er utrolig tykt, så det krever sitt...

 

Kjøpte en boks Renati Strong Hold hos frisøren. Skal begynne på den så snart Definen er oppbrukt. Lukta på Renatien var sterk i alle fall :p

 

Hvilken hårvokser brude jeg se nærmere på, etter Renatien? Skal grave litt, før jeg finner en passende type...

Lenke til kommentar
Jeg begynte med hårvoks for 2 måneder siden. Bruker Define Creating Wax for tida, men håret virker vått hele tiden. Pluss at det klumper håret, og når håret nådde 5,5 cm måtte jeg klippe meg. Håret mitt er utrolig tykt, så det krever sitt...

 

Kjøpte en boks Renati Strong Hold hos frisøren. Skal begynne på den så snart Definen er oppbrukt. Lukta på Renatien var sterk i alle fall :p

 

Hvilken hårvokser brude jeg se nærmere på, etter Renatien? Skal grave litt, før jeg finner en passende type...

 

Huff, jeg liker ikke den define wax-en, håret ser så utrolig fett ut nå man bruker den :thumbdown:

jeg anbefaler deg begynne på renatien med en gang! :thumbup:

Lenke til kommentar
Huff, jeg liker ikke den define wax-en, håret ser så utrolig fett ut nå man bruker den :thumbdown:

jeg anbefaler deg begynne på renatien med en gang! :thumbup:

Ja, jeg tror jeg gjør det. Definen er jo nærmest umulig å få ut av håret etterpå. Jeg bruker nærmest en halvliter sjampo hver gang, og håret sluker jo såpe. Forferdelig, håper Renatien er lettere å få ut...

Lenke til kommentar
Noen som har forslag til hårvoks? Håret mitt er hallangt og TYKT! Skal snart til frisøren og tynne det ut da, men.

Den skal helst gi en wetlook og holde håret på plass.

 

Ikke tenk på og si Renati engang :).

 

ID Hair Extreme Titanium?

Hørt at mange snakker om ID, men ingen av frisørene i området tar inn det merke tror jeg..

 

Kan jo alltids bestille fra balsam.no da ;).

 

Edit: Nå tenkte jeg feil her, har faktisk prøvd ID, den funket ikke helt på mitt hår, også minner den jo ganske mye om Renati?

 

Noen andre forslag?

Endret av LasH
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bland Renati Rock Hard Og Renati Strong Hold ! Det virker sykt bra ! Du kan også blande Rock hard og Soft Hold.

 

Når du skal blande tar du :

1. Litt Strong Hold på fingern eller Soft hold.

2. Tar du dobbelt så mye på en annen finger av Rock hard.

3. Så tar du å blander dette sammen å fordeler det i håret.

 

Dette varer hele dagen og er sinsykt bra !

 

Legg meg til Msn om du vil ha litt mer tips ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...