Johnny Ointment Skrevet 18. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2008 Noen spesiell grunn til at ingen har nevnt Black & White Wax?Ingen som bruker den, eller anser dere den som crap? Bumper denne jeg. Er det virkelig ingen her inne som bruker Black & White? Dette har vært min go-to voks i 15 år nå, å jeg blir så å si aldri lei av den. Anbefaler den til alle som vil prøve skikkelig voks. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Sæd funker vel fint. Ok ikke mere tull nå. Jeg bruker ikke hår voks, så jeg har ikke noen anbefalninger. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Sæd funker vel fint. Ok ikke mere tull nå. Jeg bruker ikke hår voks, så jeg har ikke noen anbefalninger. er det noe vits at du skriver her da? nei! jeg bruker renati rock hard, og den anbefaler jeg virkelig:) beste voksen Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Renati Strong Hold er best! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg bruker Renati Rock Hard. Holder fortsatt på med min første boks som jeg kjøpte i oktober eller noe. Varer hvertfall lenge. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Bruker også Renati. Finnes ingen bedre. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg begynte med hårvoks for 2 måneder siden. Bruker Define Creating Wax for tida, men håret virker vått hele tiden. Pluss at det klumper håret, og når håret nådde 5,5 cm måtte jeg klippe meg. Håret mitt er utrolig tykt, så det krever sitt... Kjøpte en boks Renati Strong Hold hos frisøren. Skal begynne på den så snart Definen er oppbrukt. Lukta på Renatien var sterk i alle fall Hvilken hårvokser brude jeg se nærmere på, etter Renatien? Skal grave litt, før jeg finner en passende type... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg begynte med hårvoks for 2 måneder siden. Bruker Define Creating Wax for tida, men håret virker vått hele tiden. Pluss at det klumper håret, og når håret nådde 5,5 cm måtte jeg klippe meg. Håret mitt er utrolig tykt, så det krever sitt... Kjøpte en boks Renati Strong Hold hos frisøren. Skal begynne på den så snart Definen er oppbrukt. Lukta på Renatien var sterk i alle fall Hvilken hårvokser brude jeg se nærmere på, etter Renatien? Skal grave litt, før jeg finner en passende type... Huff, jeg liker ikke den define wax-en, håret ser så utrolig fett ut nå man bruker den jeg anbefaler deg begynne på renatien med en gang! Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Elsker lukten av Renati. Lukter nesten litt tyggis. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Huff, jeg liker ikke den define wax-en, håret ser så utrolig fett ut nå man bruker den jeg anbefaler deg begynne på renatien med en gang! Ja, jeg tror jeg gjør det. Definen er jo nærmest umulig å få ut av håret etterpå. Jeg bruker nærmest en halvliter sjampo hver gang, og håret sluker jo såpe. Forferdelig, håper Renatien er lettere å få ut... Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Bruker joico sin spiker eller erratic Endret 25. februar 2008 av MaSo Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som har forslag til hårvoks? Håret mitt er hallangt og TYKT! Skal snart til frisøren og tynne det ut da, men. Den skal helst gi en wetlook og holde håret på plass. Ikke tenk på og si Renati engang . Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som har forslag til hårvoks? Håret mitt er hallangt og TYKT! Skal snart til frisøren og tynne det ut da, men.Den skal helst gi en wetlook og holde håret på plass. Ikke tenk på og si Renati engang . ID Hair Extreme Titanium? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 (endret) Noen som har forslag til hårvoks? Håret mitt er hallangt og TYKT! Skal snart til frisøren og tynne det ut da, men.Den skal helst gi en wetlook og holde håret på plass. Ikke tenk på og si Renati engang . ID Hair Extreme Titanium? Hørt at mange snakker om ID, men ingen av frisørene i området tar inn det merke tror jeg.. Kan jo alltids bestille fra balsam.no da . Edit: Nå tenkte jeg feil her, har faktisk prøvd ID, den funket ikke helt på mitt hår, også minner den jo ganske mye om Renati? Noen andre forslag? Endret 26. februar 2008 av LasH Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Det har ikke slått deg at det finnes forskjellige og sterkere versjoner av de forskjellige voksene da? Så om du har prøvd den originale ID voksen, så er det jo noe helt annet enn den som jeg nevnte... Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Ja, jeg såg det etterpå, leste ikke skikkelig.. ^^. Men takk, skal leite litt rundt, tviler på at jeg finner den her i området, men! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Har ganske tynt og tørt hår, bruker Studio line Shining Wax Har prøvd Renati rock hard, og Studio Line Remix. Men begge har liten effekt, og gjør håret mitt tørt. Noen som kan anbefale en annen voks som funker til mitt hår? Og noen som vet hvordan jeg kan gjøre håret mitt tykkere? Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Noen som har forslag til hårvoks? Håret mitt er hallangt og TYKT! Skal snart til frisøren og tynne det ut da, men.Den skal helst gi en wetlook og holde håret på plass. Ikke tenk på og si Renati engang . Black & White pomade Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 26. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2008 Spiker gir ikke en wetlook, men fy steike for en holdbarhet Testet den først av en kompis og stakk på fest, håre var likens når jeg våknet morgen etterpå Lenke til kommentar
EspenLK Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Bland Renati Rock Hard Og Renati Strong Hold ! Det virker sykt bra ! Du kan også blande Rock hard og Soft Hold. Når du skal blande tar du : 1. Litt Strong Hold på fingern eller Soft hold. 2. Tar du dobbelt så mye på en annen finger av Rock hard. 3. Så tar du å blander dette sammen å fordeler det i håret. Dette varer hele dagen og er sinsykt bra ! Legg meg til Msn om du vil ha litt mer tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå