Mabel Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 ser mange nevner american crew, mener dere denne? Selv bruker jeg American Crew Fiber. Jeg har prøvd svært mange forskjellige vokser for å prøve å finne den beste til mitt hår, og jeg går alltid tilbake til denne. Den er alltid å finne i hylla på badet. Lenke til kommentar
JonW Skrevet 19. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har pørvd Renati, Dax, Fugde, Gelwax og sånn. Men den beste er Studio remix fra loreal. Koster 50 på rema 1000 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Hva er bra å bruke for å få en våt look? Må kanskje over til noe gele da eller? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Remix fra l'Oreal er jo bare crap! Lenke til kommentar
Johnny Ointment Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Noen spesiell grunn til at ingen har nevnt Black & White Wax? Ingen som bruker den, eller anser dere den som crap? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Noen som kan anbefale meg en hårvoks? Jeg har litt langt hår nå, men når det ikke er vått så blir det mer en afro enn at det faller ned. Håret mitt er veldig tørt og tykt. Tidligere har jeg brukt: ID (Dårlig hold på mitt hår) Gelwax (Gjorde jobben sin, men foretrekker andre) Dax (Har aldri brukt denne til dagligbruk, men den er min favoritt. Brukes kun til fest osv) Lenke til kommentar
floww Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 prøv renati soft hold eller strong hold soft hold gir en myk look, mens strong hold holder bedre. begge gir en naturlig shine look Lenke til kommentar
MisterSande Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg anbefaler deg enten Renati paste, den er helt ny BTW eller E&G mud wax. Lenke til kommentar
Sweetshit Skrevet 24. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Hei! Noen som har erfaring med den blå Renati-boksen? Selv blander jeg Renati Paste, Renati Strong hold, og noe gele vi har på badet og det blir veldi najs resultat.. Endret 24. januar 2008 av Baggypants Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Den blå? er ikke det bare sånn for å få håret ditt til å skinne? Spurte frisøren om den, og hu sa den ikke var så bra som de andre renatiene. Renati - stronghold = den beste etter min mening. Jeg syntes andre voksmerker enten er matfett på boks eller så er det ikke nok hold i det. Men blitt ganske lei renatilukta nå tbh... Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Er også litt lei av Renatilukta. Har noen en voks å anbefale? (har prøvd Fudge før, den ble for smøraktig i konsistensen og hadde ikke god glans, men det ser bare fett ut når man tar det i håret, også vanskeligere å fordele enn f. eks Renati). Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ikke bruk rød DAX!!! det er nesten umulig og forme med og helt forferdelig og forme! anbefales ikke! Lenke til kommentar
Madock Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 1: d:fi 2: Fudge 3: Renati Lenke til kommentar
Devolder Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Jeg har brukt Renati hele tiden, av vane. Men jeg syns ikke den fungerer noe særlig når jeg har litt halvlangt hår. Har veldig tykt hår, krøller.. Kjøpte IndeGo idag, noen som har prøvd den? Endret 13. februar 2008 av cyklevje Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Noen testet den nye fra ID? ID Hair Titanium? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 I det siste har jeg prøvd en god del nye vokser, men jeg synes fortsatt Renati Identity funker best! Den med svart lokk er utrolig dårlige på mitt hår! Synes egentlikt den er veldig oppskrytt ;O Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Noen testet den nye fra ID? ID Hair Titanium? Brukte den til kort/halvlangt hår, holdt bra. Vanskelig å forme og blir fort "klebrig" i hånden din før du rekker å fordele den i håret. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Noen testet den nye fra ID? ID Hair Titanium? Brukte den til kort/halvlangt hår, holdt bra. Vanskelig å forme og blir fort "klebrig" i hånden din før du rekker å fordele den i håret. ID Hard Gold er bedre synes du? Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Noen testet den nye fra ID? ID Hair Titanium? Brukte den til kort/halvlangt hår, holdt bra. Vanskelig å forme og blir fort "klebrig" i hånden din før du rekker å fordele den i håret. ID Hard Gold er bedre synes du? Tja, mindre hold kanskje. Det jeg gjorde var å ta litt Titanium først, også tok jeg en liten dæsj gold til slutt. Ble ganske ok reslutat. Det er vel egentlig ikke være enn å prøve titanium en gang og se om du liker den. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 17. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå