Gå til innhold

Forslag til BRA hårvoks?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker for tiden Define Flexible Paste, og er storfornøyd. Liker egentli denne bedre enn Renati.

 

Synes den er så mye lettere og fordele i håret enn renati. Og den fungerer like bra om ikke bedre for mitt hår ihvertfall :)

 

67ae4b0ca3.jpg

 

Du bør bruke Define Flexible Paste hvis du ønsker et fleksibelt stylingprodukt som gjør håret ditt lett å forme, samtidig som det ikke blir stivt av stylingprodukter.

 

Define Flexible Paste gir støtte med bevegelighet for alle frisyrer. Paste er en mellomting av voks og gelé, med en kremaktig konsistens. Den er enkel å fordele i håret, og gir hold samtidig med at det er lett å forandre på frisyren.

 

Define Flexible Paste passer også til tynt og fint hår, og gir et mattere resultat enn for eksempel Wax.

 

 

 

Define styling tips

 

  1. Flexible look får du ved å gni paste godt inn i hendene og så inn i tuppene på føntørket hår. Form det i ønsket frisyre.

 

  2. Natural look får du ved å fordele litt paste i håndkletørt hår, som formes til ønsket frisyre og tørkes naturlig.

 

  3. Rufsete look får du ved å fordele paste i håndkletørt hår. Håret fønes i ønsket frisyre med litt ekstra paste i de partiene som skal være rufsete, før håret formes slik du ønsker det. For en mer holdbar frisyre, avslutt med Define Finishing Hairspray.

Endret av b00n
Lenke til kommentar
Eg har no renati, og dette er alle tiders. Det er berre eit minus - prisen.

Den er ganske høg for ein fjortis som meg...

Neste gang til eg vurdere den du kom med, b00n, kor kan eg kjøpe han?

7857859[/snapback]

 

Den finner du i de fleste dagligvare butikker, jeg kjøpte min på OBS sist.

Lenke til kommentar
Noen som har prøvd denne renatien? 73_s.jpg

Renati Rock Hard

7858661[/snapback]

Snakka med frisøren min om de forskjellige Renati-modellene for litt siden, han og en annen som jobba der sa at det var lite voks for pengene, men den er bra om du har langt hår og skal ha en ekstrem sveis for en kveld. De anbefalte dog ikke å bruke den daglig, da bør du heller gå for svart eller hvit Renati.

Lenke til kommentar

Selv bruker jeg "LANZA urban elements molding paste" Jeg har litt lenger hår og bruker derfor ikke noe som håret blir fort fett av. Denne voksen størkner ikke, noe som gjør at du kan jobbe med den hele dagen. Det funker også bra å blande den med Polyester hvis noen ønsker det

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Som de fleste veit er Dax blå ikke noe harde greier. Håret blir litt grumsete og nesten litt vått - nesten fett.

 

Greit nok, ræva voks, men hvis du tar den og blander den med en hardere, som feks .. faen kom ikke på navnet på den jeg blandet med. Iallefall, begge voksene mine koster 50kr tilsammen og du kan velge om du vil ha litt fett eller om du vil ha hardt hår, da du bestemmer mengden selv.

 

Prisen/pr gram er utenfor forventningene iforhold til Renati.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...