g0mpen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hei Driver å mekker en side med CuteNews, men fant dessverre ut at den ikke takler "æøå", så jeg må skrive HTML koden for disse manuelt hver gang, noe som er ganske slitsomt. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre at CuteNews forstår disse tegnene? Dersom det ikke er mulig er jeg nødt til å finne en måte å vise HTML kode uten at den omformes til vanlig tekst, slik at jeg kan legge inn en liten forklaring i scriptet der som en skriver nyheter (forklaring på hvordan en får "æ", "ø" og "å"). På forhånd takk. Edit: Er det mulig at feilen ligger i tegnsettet som er angitt i index.php filen til hovedsida, og ikke i CuteNews? Det hadde vel isåfall vært lett å fikse Endret 30. oktober 2006 av g0mpen Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Bruker du utf-8? isåfall kan det funke å endre til iso-8859-1. Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Tusen takk for rask respons, det funka! Elsker deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå