skylinepower Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) hei, jeg bygde meg en maskin i år. etter spilling har jeg funnet ut det ikke funker til litt krevende spill. har dermed laget et oppsett som er bedre. oppsette inneholder gpu, hk og harddisk. hovedkortet skal jeg ha fordi at det har både ddr1-ddr2 og agp og pci ex. og det går an og ha C2D cpu`er på kortet. Detteer det jeg tror jeg skal oppgradere til. dere ser i signeturen min hva jeg har nå. tror ikke jeg skal oppgradere cpu en enda, men det er kanjske det svakeste jeg har er den. Endret 30. oktober 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
ventle Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Skjermkortet er det svakeste i din nåværende maskin. Å oppgradere til X1950 er meget fornuftig. Litt mer RAM kanskje? 512 blir en flaskehals om du senere skal investere i en Core 2 duo og regner med du med dette oppsettet planlegger å legge inn Vista... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 men er de nettbutikkene som er billigst pålitelig? jeg har kun brukt komplett og psdata jeg og er fornøyd med de. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det ser ut som et fornuftig kjøp. Bra skjermkort til en bra pris. Kan anbefale SHG, det er en grei butikk å handle fra. (Jeg tror) det er den billigste netshoppen i Norge, jeg handler alltid derifra. Har aldri hatt noe problemer med dem. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 synes det ser ut som et bra oppsett der skyline! men kanskje du skal spandere på deg 512 mb ram til du blir sikkert kjempefornøyd. men hvis du bytter ut til en c2d cpu ville jeg kanskje ha kjøpt ny strømforsyning oxo. fordi jeg tror du har q-teq psu :S Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 ja jeg er litt red for den psu en tenker og kjøpe ny, men har ikke penger akkutar nå Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvis du hovedsakelig ønsker bedre ytelse i spill, og ikke har lyst til å bruke mer penger, ville jeg sterkt vurdert å droppet harddisken til fordel for 1gb ram. mindre lagringsplass, men vil gi en pen forskjell i spill. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 ny harddisk må jeg ha uansett nå. så jeg kommer nok først til og bestille harddisk nå, fordi at jeg trenger det. også skjermkort, hk og mere ram Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kan aldri få nok harddiskplass nei. Uansett er vel harddisk og ram de to tingene som er enklest å oppgradere, så om du tar en av de senere går det vel sikkert fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå