Gå til innhold

Men så skyt da vel, for faen!

Ksungam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Der har du rester av vikingene vi en gang var. :cool:

7184762[/snapback]

Så sant så sant :D

Hva er vi da, nyvikinger, digitale vikinger? :D

7184800[/snapback]

Pysevikinger.

Unntatt meg og Killerquo. :cool:

7184822[/snapback]

W00t? Meg da? :cry:

Lenke til kommentar

Samme sak på VG

Han traff på en sinna breimling - som skjønte at angrep var det beste forsvar, humrer 79-åringen.   

Han forteller at raneren lukket ytterdøra etter seg da han for ut.    - Så litt høflighet var det i ham, da. Og han lukket grinda også da han stakk. For jeg sendte begge hundene mine etter ham, og de ble stanset av grinda.

:!:

Lenke til kommentar
Sorry mann. For å bli kvalifisert som viking må man sitte uten uteklær på et hyttetak om vinteren med meg og Killerquo og drikke tequila.

7185513[/snapback]

Inviter meg nå til vinteren og spander tequilaen så stiller jeg gjerne opp for å bevise min viking-status til de ikke-troende. Forresten, hva har tequila å gjøre med vikinger? Mjød er det man drikker om man er kar.
Lenke til kommentar
Jeg kjeeeeeeem

7185593[/snapback]

Det blir fest ja! :fun:

Inviter meg nå til vinteren og spander tequilaen så stiller jeg gjerne opp for å bevise min viking-status til de ikke-troende. Forresten, hva har tequila å gjøre med vikinger? Mjød er det man drikker om man er kar.

7185606[/snapback]

Tequila er barskt drikke. Derfor.

Vi varmer opp med mjød.

Lenke til kommentar
Jeg kjeeeeeeem

7185593[/snapback]

Det blir fest ja! :fun:

7185606[/snapback]

Tequila er barskt drikke. Derfor.

Vi varmer opp med mjød.

7185654[/snapback]

Hvor ligger hytta dere bruker? I nærheten av min egen hytte har jeg sett noen som bedriver liknende aktiviteter. Det virker igrunn festlig.

Lenke til kommentar
Hvor ligger hytta dere bruker? I nærheten av min egen hytte har jeg sett noen som bedriver liknende aktiviteter. Det virker igrunn festlig.

7185706[/snapback]

Valdres ligger min hytte i. Killerquo sin aner jeg ikkehvor er. :p

Dette er vel litt OT? :p

Endret av Marley
Lenke til kommentar

7185706[/snapback]

Valdres ligger min hytte i. Killerquo sin aner jeg ikkehvor er. :p

Dette er vel litt OT? :p

7185716[/snapback]

Hvem av hyttene? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
W00t? Meg da? :cry:

7185435[/snapback]

Sorry mann. For å bli kvalifisert som viking må man sitte uten uteklær på et hyttetak om vinteren med meg og Killerquo og drikke tequila.

7185513[/snapback]

Si meg hvor og når og jeg kommer! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...