Jakoozie Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Kan jeg og kameraten min spille spilit-screen co-op som i Halo? Altså på samme maskin. Og hva med VS kamper? Og en ting til. Du kan vel bruke headset (det som er ink. i premium pakken) til å snakke med de du er på lag med? Og kan du spille sammen med 3 andre? Takk for hjelpen. Endret 30. oktober 2006 av Jakoozie Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Co-Op skal være med ja. Både split-screen og Xbox Live. Om det støtter System Link er jeg ikke sikker på. Og Headset støtter det garantert. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Mente ikke system link, men versus modus ala Goldeneye f.eks. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Vent til det kommer i USA . Da får du nok de svarene du lurer på. Jeg lurer f.eks på om 3 stykker kan spille sammen over live på 2 xboxer. Slik at 1 på den ene xboxen lager et party og 2 spiller splitscreen på den andre og joiner partyet slik at vi kan spille online sammen. Slik som i Halo 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå