Gjest Ukjent_snoker Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har møtt mange som lurer på dette, og jeg begynte faktisk å lure selv... Hva er analsex? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Som alt annet er anal latinsk. Anus er latinsk for endetarmsåpning. Anal-sex blir da penetrering av rumpehullet istedet for vagina. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Du skjønar det vel viss eg seier at anus er det same som endetarmsopninga. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Analsex er at man blir pult opp i rompa. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro. 7184497[/snapback] Tror bare det er gorillaer som syns en flaskeåpning er trang for en finger. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro. 7184497[/snapback] Tror bare det er gorillaer som syns en flaskeåpning er trang for en finger. 7195736[/snapback] neida. elefanter også Lenke til kommentar
Battone Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Rompeåpninga er som regel veldig stram, men straks du kommer inni der, så er det ikke så stramt lengre, det er kun fiseringen som er stram. Det er akkurat som om du stikker en finger i ei colaflaske, det er bare på tuten at det strammer. Så analsex er vel noe oppskrytt vil jeg tro. 7184497[/snapback] Ikke for å være usaklig eller no, men sammenligner vi her analsex med colaflaskesex? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det var jo også noe og sammenligne med.. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Å bumpe en sovnet tråd for å poste tull er unødvendig. Et par poster er slettet og tråden stenges så den kan få sove i fred. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg