Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor seriøs er denne annonsen?


>Jonas<

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra du ikke har europaspeil. Ødelegger linjene fullstendig etter min mening. Jeg grøsset første gangen jeg så annonse med de speilene.

Alltid vanskelig å si 100% hvilken utgave det er utfra bilder siden det er mye som kan være ettermontert men vi kan være enig om at det IKKE er en 97 modell og at annonsen fremstår som 'noe' muffens.

 

Ha en fin dag. :)

7192425[/snapback]

 

Vel, et par ting kan vi si her. Det er IKKE en GTA (toppmodellen)

Men det er en Trans Am og ikke basebilen Firebird

Det er en 91/92 modell. De to årsmodellene er identiske

Lenke til kommentar

Bra du ikke har europaspeil. Ødelegger linjene fullstendig etter min mening. Jeg grøsset første gangen jeg så annonse med de speilene.

Alltid vanskelig å si 100% hvilken utgave det er utfra bilder siden det er mye som kan være ettermontert men vi kan være enig om at det IKKE er en 97 modell og at annonsen fremstår som 'noe' muffens.

 

Ha en fin dag. :)

7192425[/snapback]

 

Vel, et par ting kan vi si her. Det er IKKE en GTA (toppmodellen)

Men det er en Trans Am og ikke basebilen Firebird

Det er en 91/92 modell. De to årsmodellene er identiske

7192665[/snapback]

 

Vi er enige om hvilken modell det ser ut som ut fra bildet. Japanske skilt forklarer speilene.

Men, hva gjør en tidligere japansk registrert T/A i USA? Noen militær som har fraktet den med seg? Du må nok ta en prat med eieren ja og gi oss hele historien.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Skal sende han en mail hvis jeg finner han igjen. snakker jo mange tusen stk på thirdgen.org som har bil.

 

Legger ut en etterlysning der.

 

Men uansett er poenget det at denne annonsen er bare piss

 

Edit: Fant ut hvor jeg så bilen:

Var på den svenske Trans am klubben!

 

*Doh!

 

En annen ting som røper årsmodell er "Firebird" logoen stemplet inn i vippelykta foran. 91/92 modellene hadde det og

Endret av Mr_Transam
Lenke til kommentar
Skal sende han en mail hvis jeg finner han igjen. snakker jo mange tusen stk på thirdgen.org som har bil.

 

Legger ut en etterlysning der.

 

Men uansett er poenget det at denne annonsen er bare piss

 

Edit: Fant ut hvor jeg så bilen:

Var på den svenske Trans am klubben!

 

*Doh!

 

Ha, ha. Ja der har du den. Fort gjort å gå i surr når man noen milliontals fakta i hodet. :D

 

En annen ting som røper årsmodell er "Firebird" logoen stemplet inn i vippelykta foran. 91/92 modellene hadde det og

7193070[/snapback]

 

Ny kunnskap til meg. Takker.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Vel, du kan stikke bort til karen og se om bilen er verdt 30k. Ellers er det bare og springe med halen mellom beina.

 

Edit: En plass er det feil hvertfall

7192456[/snapback]

Virker som telefonnummeret står på mora eller kona til "selgeren". Adressen og etternavnet stemmer iallefall.. Men at det også er 800hk på denne bilen. Og at den har en toppfart på 365km/t er vel lite sannsynlig..? Hadde jeg bodd i nærheten hadde jeg kanskje tatt en telefon ja.. Men ikke når jeg bor i Hønefoss.. :p

Men dom har vel ikke venstrekjøring i statene? Eller har de bare et litt rart kjøremønster..? :p

 

Altså the conclusion: Denna annonsen is only bullshit :roll:

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...