Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvor seriøs er denne annonsen?


>Jonas<

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det første er jeg ganske sikker på at man ikke får denne bilen med 800hk. Da må den isåfall være totalt ombygget med all slags trim..

Og de andre bilene som ligger til salgs av den typen/modellen ligger jo på over 100 000 mer. Har man fått barn og trenger penger til å etablere seg "gir" man ikke akkurat bare bort en slik bil..

 

Telefonnummeret stemmer iallefall med etternavnet på selgeren. Står det på mor hans eller? :p

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
:!: Hehe.. Også 800hk da..  :hmm: Kan jo ikke bare være skrivefeil i prisen hvis han mangle en 0 til slutt heller.. :p

 

Fant her om dagen en Galant stv. 2000-modell som hadde gått ca 80 000km hvis jeg ikke husker feil. Skulle ha 35 000kr for den pga skilsmisse... Javel..?!

7187006[/snapback]

Det er vel bare å ringe og sjekke det .det står jo et tlf nummer der da!!!!

Lenke til kommentar
Bilen har jo 'eksport' speil da, noe som kan tyde på at den er solgt ny i Norge/Europa. Står parkert i en gate med venstre kjøring etter bildet å dømme.

Og det er en 91-92 modell og ser ut som en T/A utgave.

 

 

Ha en fin dag. :)

7187249[/snapback]

Altså! Denne annonsen er bare bullshit! :!:

Lenke til kommentar

Jepp. Pluss at den bilen der er en av medlemmene på www.thirdgen.org sin! ;)

 

den er i amerika. Kjenner igjen det bildet. hehe

Det er en 91-92 modell Trans am som ligger vanligvis i en prisklasse fra 90 000 og oppover. Så det der er bare piss

 

Dette er bare en prank! :)

 

Mvh

Mr.Transam

President i Camaro/Firebird club of norway! ;)

Endret av Mr_Transam
Lenke til kommentar
Bilen har jo 'eksport' speil da, noe som kan tyde på at den er solgt ny i Norge/Europa. Står parkert i en gate med venstre kjøring etter bildet å dømme.

Og det er en 91-92 modell og ser ut som en T/A utgave.

 

 

Ha en fin dag. :)

7187249[/snapback]

 

Det kan være ettermonterte speil. Jeg har ikke europaspeil på min Trans Am.

 

Det er også en T/A utgave ja. Du ser det på grillene i panseret at dette er en T/A.

I tillegg ser du den har skjørtekanter.

Og jeg skimter en GreenWood vinge bak på den som tyder på at bilen er ombygget.

Lenke til kommentar
Det kan være ettermonterte speil. Jeg har ikke europaspeil på min Trans Am.

 

Det er også en T/A utgave ja. Du ser det på grillene i panseret at dette er en T/A.

I tillegg ser du den har skjørtekanter.

Og jeg skimter en GreenWood vinge bak på den som tyder på at bilen er ombygget.

7190893[/snapback]

 

Bra du ikke har europaspeil. Ødelegger linjene fullstendig etter min mening. Jeg grøsset første gangen jeg så annonse med de speilene.

Alltid vanskelig å si 100% hvilken utgave det er utfra bilder siden det er mye som kan være ettermontert men vi kan være enig om at det IKKE er en 97 modell og at annonsen fremstår som 'noe' muffens.

 

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar
Her lukter det svindel eller skriveleif lang vei. :)

7192487[/snapback]

 

ja, ellers hadde jeg kjøpt den på dagen. tenk det da, 18år og 800hk, farlig. :D Garantert at dette er lureri, eller så har han leifet kraftig på prisen. Lurer forresten på hvor mye bensin en slik bil bruker på mila? sikkert sykt mye. :)

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...