Jakoozie Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Zelda og GeOW er nok bedre kandidater (etter min mening) Jeg har spilt COD2, og etter det jeg har sett har ikke CO3 noe å bidra til FPS sjangeren med, gameplaymessig. Alt det jeg har lest og det utviklerne skryter av er ganske ancient news hvis en sammenligner med PC FPS. Dette blir nok et veldig bra 2. verdenskrigspill, men gameplaymessig ser jeg ikke noe spesielt spennende. Multiplayer moden er jo egentlig bare en nedskalert versjon av battlefield 2. Settingen er jo veldig annerledes, men allikevel. Skyting er skyting:) PS. Kan være jeg har feil. Kanskje det er noe banebrytende med COD3 jeg ikke har fått med meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Nei er nok snakk om samme gamle røkla, som enda fungere da sånn sett. Man kan viss komme i heftig hångemeng med fiendtlige soldater da, lite gimmick på plass ihvertfall:P Ser også at Fall of Man har noenlunde samme opplegget. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 resistance er jo til de grader inspirert av cod Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er det så absolutt. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Etter anmeldelsene å dømme er det vel liten tvil om at Oblivion blir årets spill. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Etter anmeldelsene å dømme er det vel liten tvil om at Oblivion blir årets spill. 7186738[/snapback] Synes Oblivion var relativt kjipt egentlig... spilte det ikke mer enn 20 timer før det ble lagt i hyllen. Men vet også om mange som spiller det til døde, så det er jo noen som liker det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har alltid elsket Call Of Duty serien, blir likksom aldri lei første og andre verdenskrigspill . Gleder meg til Call Of Duty 3 og spesielt dem nærkampene når tyskeren prøve å banke vett i deg Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 For å være helt ærlig klarer jeg ikke å engasjere meg i spill som ikke har noen form for overnaturlig/fremtid/scifi/fantasy osv elementer i seg. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 CoD3 blir neppe årets spill. Finnes mange bedre spill som f.eks Oblivion, Gothic (selv om spillet er full av feil), Splinter Cell: DA, Kingdom Hearts2+++ Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 resistance er jo til de grader inspirert av cod 7186357[/snapback] Vil heller si Half-Life og Halo. Lenke til kommentar
Epik Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jaha, hva er det som gjør at spillet har så mye til felles med de to? Lenke til kommentar
EonoX Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Skal et stakkarslig FPS-spill prøve seg mot Twilight Princess? 7184521[/snapback] Tråd over, you're winner! Men alvorlig talt, har sett en del videoer fra CoD3, og i mine øyne ser det ut som CoD2,5 mer enn noe annet. Det er mulig at CoD3 vinner GotY fra noen, men det vil overraske meg. Spesielt etter å ha lest en del inntrykk fra ferdige versjonen av Twilight Princess. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Da har jeg fått COD3 i hus og spilt litt. Dette spillet blir for meg GOTY 2006, tviler på at GoW vil være bedre enn dette her online. Det er nesten sånn at jeg kan kaste alle andre spill jeg har, fordi det er dette her jeg kommer til å spille online utover vinteren. Spill kommer og går. COD2 er en av de spillene som alltid har vært best online. COD3 vil nok følge opp suksessen til COD2. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Da har jeg fått COD3 i hus og spilt litt.Dette spillet blir for meg GOTY 2006, tviler på at GoW vil være bedre enn dette her online. Det er nesten sånn at jeg kan kaste alle andre spill jeg har, fordi det er dette her jeg kommer til å spille online utover vinteren. Spill kommer og går. COD2 er en av de spillene som alltid har vært best online. COD3 vil nok følge opp suksessen til COD2. 7245600[/snapback] Er det seriøst så bra altså? Hvordan er MP'en da? Lagfri? Menysystem i MP? Fortell, fortell... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har spilt multiplayeren på Xbox Live i COD2 til døde, så jeg kan bare ikke vente. Jeg tror dette kan bli årets spill, men det har veldig sterk konkurranse. Zelda, Gears of War... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Har spilt multiplayeren på Xbox Live i COD2 til døde, så jeg kan bare ikke vente. Jeg tror dette kan bli årets spill, men det har veldig sterk konkurranse. Zelda, Gears of War... 7245786[/snapback] GoW har fått strålende kritikker. Det er sikkert en knall spill, men skulle jeg satse på oddsen hadde jeg satset på flere spillere i COD3 enn GoW. COD3 har alt det COD2 manglet i online, selv om COD2 er et dritbra spill online Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Call of Duty 3 Multiplayer Map Overview Link Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 For å være helt ærlig klarer jeg ikke å engasjere meg i spill som ikke har noen form for overnaturlig/fremtid/scifi/fantasy osv elementer i seg. 7199271[/snapback] har det samme, bare helt motsatt hater halo, elsker opf Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Har spilt multiplayeren på Xbox Live i COD2 til døde, så jeg kan bare ikke vente. Jeg tror dette kan bli årets spill, men det har veldig sterk konkurranse. Zelda, Gears of War... 7245786[/snapback] GoW har fått strålende kritikker. Det er sikkert en knall spill, men skulle jeg satse på oddsen hadde jeg satset på flere spillere i COD3 enn GoW. COD3 har alt det COD2 manglet i online, selv om COD2 er et dritbra spill online 7245884[/snapback] Jepp, jeg er enig. Jeg har spilt Gears-demoen, og synes det var fantastisk, men det slår ikke COD. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 8. november 2006 Forfatter Del Skrevet 8. november 2006 Close Quarter CombatantComplete a mission without firing a round. Player can make use of melee attacks and hand grenades. 100 achievement på den der. Blir IKKE lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå