Gå til innhold

Call of Duty 3, game of the year 2006

Straffa

Anbefalte innlegg

Vil dette spillet få Game of the year?

Jeg trur faktisk den vil få det.

For det første så er spillet så underhyped det går å bli. Ikke rart når spill som GoW og andre titler kommer i samme tidsrom som COD3.

Det er alltid morsomt å få nye spennende spill i huset. Men ofte blir man fort lei og legger spillet på hylla etter x antall timer.

Det skjedde aldri med COD2. Ennå selges spillet som varmt hvetebrød og folk slutter aldri å spille det. Det må være en grunn til det.

COD3 vil nok bli enda bedre. Måtte jeg velge mellom GoW eller COD3 ville jeg nok valgt COD3. Her vet jeg at jeg får et spill som ikke vil bli lagt på hylla med det første.

Flere som også har en anelse at COD3 vil stikke av med Game of the year 2006?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er vel egentlig fullt mulig!

I og med at MP-delen er allvrolig utbedret i COD3 så lover dette bra. Er vel COD2 MP finner fornøyelig,til tross for det lav antall spillere i forhold til på PC.

Kjøppte aldri COD2 til 360 da eg har det på PC, men ser meget meget mye fram til 3`ern i serien!

Lenke til kommentar
Ja det er vel egentlig fullt mulig!

I og med at MP-delen er allvrolig utbedret i COD3 så lover dette bra. Er vel COD2 MP finner fornøyelig,til tross for det lav antall spillere i forhold til på PC.

Kjøppte aldri COD2 til 360 da eg har det på PC, men ser meget meget mye fram til 3`ern i serien!

7184349[/snapback]

Det er lavt spillere forhold til PC. Synes det er greit at det ikke er 16 eller 32 spillere i COD2. Det hadde bare blitt helt kaotisk.

COD2 er vel det spillet som troner sammen med GRAW når det gjelder flest spillere over live

Lenke til kommentar

Ja på de mappene i COD kan det til tider vere kaotisk, og kaotisk på PC er mindre kaotisk enn på konsoll om du skjønner. Pga. Mus og tastatur.

Men eg stemmer heller for muligheten til å herje villt og gale i form av valgmulighetene i COD3 enn å utalte muligheten totalt.

Lenke til kommentar
Syntes ikke 2'eren var noe særlig. Spilte gjennom halve før jeg ble lei. Spilt slike spill altfor mye. Hvis 3'ern er mer av det samme syntes jeg IKKE det i det hele tatt. Det er et middelmådig spill.

7184402[/snapback]

Alikevel er det et av spillene til X360 som har blitt solgt mest

Har ikke link, men er ganske sikker på at dette spillet sammen med GRAW er mest spilte over live

Jeg synes det er et bra spill, et av de beste som finnes til X360.

Deilig flyt, flott grafikk og lyd. Gameplayet er 10/10

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har vanskelig å tro at CoD3 blir noe særlig. Det er ikke Infinity Ward som lager spillet, men Treyarch, som også står bak ps2-versjonene av Cod 1 og 2. De to spillene var ikke gode, og jeg har derfor vansker for å tro at deres tredje spill skal bli noe bedre.

Lenke til kommentar
Har ikke link, men er ganske sikker på at dette spillet sammen med GRAW er mest spilte over live

7184416[/snapback]

Stemmer, de mest spilte Live titlene er:

Xbox 360 Top Live Titles (UU’s)

1 Splinter Cell Double Agent

2 Call of Duty 2

3 Tony Hawk's Project 8 Demo

4 Ghost Recon 3

5 Madden NFL 07

6 Saints Row

7 Ultimate Mortal Kombat 3

8 Final Fantasy XI

9 S.C.D.A. Online Demo

10 BFMC

Om man tar med gamle Xbox-spill, ville Halo 2 vært på førsteplass.

Kilde: MajorNelson

Lenke til kommentar
Har vanskelig å tro at CoD3 blir noe særlig. Det er ikke Infinity Ward som lager spillet, men Treyarch, som også står bak ps2-versjonene av Cod 1 og 2. De to spillene var ikke gode, og jeg har derfor vansker for å tro at deres tredje spill skal bli noe bedre.

7184505[/snapback]

Hvis gameplayet blir samme som Infinity Ward klarte med COD2 til X360, så har jeg ingen tvil på at dette blir suksess

Lenke til kommentar
Er sjelden oppfølgere blir årets spill. Men selv om det skjer, så blir jeg ekstremt overrasket om CoD 3 blir GoTY.

7184490[/snapback]

Ble ikke COD2 game of the year?

7184495[/snapback]

Jeg trodde Resident Evil 4 og God of War fikk flest GoTY priser i 2005?

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Ja? Hvorfor ikke? Og ville ikke kalle CoD serien stakkarslig når det kommer til skytespill basert på andre verdens krig. Selv husker jeg fortsatt slaget ved stalingrad på CoD1 og hvordan jeg ba inderlig om ei rifle når han på roperten sa "Half of you will be given rifles, the other half ammunition, when the man with the rifle dies the man with the ammunition picks up the rifle..." og hvor forbanna jeg ble når jeg plutselig stod der med ett magasin i handa.

Tror jeg CoD3 blir det? Nei, det er mange gode konkurrenter som enten er litt mer ferskt enn ett spill basert på andre verdens krig eller bedre på en eller annen måte. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke kommer til å skaffe det. Selv forventer jeg å stå klokka 9:59 utafor elkjøp og titte inn og vente på at dørene skal åpnes før jeg bruker noen hardt tjente kroner på litt digital moro.

nettsiden står det at det er "2005 Game of the Year. The best selling game on the Xbox360"

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

7184505[/snapback]

Hvis gameplayet blir samme som Infinity Ward klarte med COD2 til X360, så har jeg ingen tvil på at dette blir suksess

7184550[/snapback]

Enig i det, men Treyarch har bevist flere ganger at de ikke er i stand til det. Det betyr jo ikke at ting kan forandre seg med CoD3, men det får vi ta når spillet kommer, personlig ser jeg ingen grunn til å hype spillet opp.

Lenke til kommentar

Når det gjelder pc versjonen av COD 2 så mener jeg spillet i multiplayer biten er mye dårligere enn 1. Med 2'ern ble plutselig mye av moroa med å kunne planlegge og tenke strategisk borte og igjen var bare skyte og dø biten igjen.

Det er sikkert moro for noen, grafikken er også selvfølgelig bedre, men sjarmen og følelsen av realisme tapte seg noe. Dessuten mener jeg det er å flere skritt tilbake i utviklingen, når man begrenser våpene og størrelsen på brettene så mye som det skjedde her.

Lenke til kommentar
Når det gjelder pc versjonen av COD 2 så mener jeg spillet i multiplayer biten er mye dårligere enn 1. Med 2'ern ble plutselig mye av moroa med å kunne planlegge og tenke strategisk borte og igjen var bare skyte og dø biten igjen.

Det er sikkert moro for noen, grafikken er også selvfølgelig bedre, men sjarmen og følelsen av realisme tapte seg noe. Dessuten mener jeg det er å flere skritt tilbake i utviklingen, når man begrenser våpene og størrelsen på brettene så mye som det skjedde her.

7184671[/snapback]

Snakker du om PC versjoen?

COD2 til konsoll er akkurat passe stort uten at det blir for kaotisk. Nå blir nok COD3 større siden det støtter 24 onlinespillere og biler.

ut i fra video jeg har sett så ligner det veldig mye på COD2 i gameplayet og det er bare flott :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...