iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Min samboer og jeg tenker på å flytte til Århus i Danmark. Dette vil da innebære at man skal gå på Aarhus Universitet Nå så går vi begge på Universitet i Oslo, hun går på Sosialantropologi og jeg på Europastudier. Det tilsvarende på Universitetet i Aarhus vil da være Antropologi og etnografi for hennes del og Statskundskab for min del. Noen som har noen erfaringer fra det med å studere i Århus spesielt eller Danmark generelt? Eventuelle tips? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har vært i Århus.. likte ikke byen, men danmark generelt er bra! Har vært i danmark mange ganger, men hva er det du lurer på om danmark eller århus? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Har vært i Århus.. likte ikke byen, men danmark generelt er bra! Har vært i danmark mange ganger, men hva er det du lurer på om danmark eller århus? 7185113[/snapback] Det jeg tenkte på i forhold til det er hvordan det er å studere der, både fritidsmessig og studiemessig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm kan spørre venn av dama, han tar byggstudiene sine der. Tror han er ganske fornøyd. de har krav til praksis, noe som ikke er vanlig i norge. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg må ha 12 uker praksis før jeg får begynne på 5. året, bare så det er sagt (siving, NTNU). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg må ha 12 uker praksis før jeg får begynne på 5. året, bare så det er sagt (siving, NTNU). 7192287[/snapback] Vel ryktene sier jo at de har godkjent rimijobb som praksis, vet ikke strengt den paragrafen følges opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå