jokkejokke Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hvordan er det mulig å utvide det trådløse netteverket, uten å måtte trekke opp nye kabler. Er det mulig å bruke en trådløs ruter som expander, eller hvordan skal jeg gjøre det? Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg bruker en Netgear WGPS606 til akkurat dette. http://www.netgear.com/Products/PrintServe...=Specifications Fungerer nydelig, kjekt å ha 100mbit på rommet, og 54mbps til resten av huset. (Sitter på et rom som har betongvegg (brannvegg) rundt, så det er vanskelig å legge kabel) Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Når man skal utvide nettverket trådløst så lønner det seg å bruke enheter fra samme produsent. Så hvilken produsent har laget routeren din? Selv brukte jeg Linksys WAP54G og Linksys WRE54G når jeg utvidet et nettverk på denne måten for et år siden. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg misforstod spørsmålet litt, trodde du ville ha noe for å gjøre WLAN om til LAN på rommet. Da er jeg helt enig med Lomz, å bruke enheter fra samme produsent er veldig smart. Airlink101 har et par repeatere, de er veldig greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå