skylinepower Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) god kveld, jeg har tenkt og gjøre om side døra på kabinettet mitt. har et q-tec kabinett slik har jeg tenkt det skal bli på døra er det noen som lurer på noe? det grønne sirklene er tenkt vifter. begynner når jeg har kjøpt dremel og plexi så denne linken nå. men jeg synes planen min er tøffere Er det noen som har noen tips og kan si hva jeg trenger og slikt? Endret 30. oktober 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Kan bli pent dette. Skal du kun modde sidedøren eller kan vi vente oss en stor modd? Uansett, likte den planen med viftene. Mvh Erling Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 tenkt kun side døren. hva annet en vifter, dremel og plexi glass trenger jeg? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) tenkt kun side døren.hva annet en vifter, dremel og plexi glass trenger jeg? 7185932[/snapback] Hvor store er viftene som du skal bruke? ihvertfall, jeg legger med noen maler til 80x80mm og 120x120mm vifter slik at du slipper å stresse med å måle så mye. Du kan bare åpne bildene i paint og skrive ut så har du mal til viftehullene. 80x80mm fan template 120x120mm fan template Mvh Erling Edit: Linkene fungerte ikke, klikk deg inn på moddin.net og bla deg ned til "site stuff", der finner du malene som kan være til stor hjelp. Endret 30. oktober 2006 av ekwathne Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) kanskje ett dumt spørsmål, men er du sikker på at det er plasse til vifter der, altså mellom side panel og og den veggen til cdrom,hd.. er sikkert det, men skader ikke å gi en 'headsUp' btw fint design da Endret 31. oktober 2006 av the_dragon_ts Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 tenkte 3 vifter som er 80*80mm jeg tenkte litt på det om det er plass, men jeg tror det. plaseringen er ikke tillfeldig eller, 1. det er tøft 2. de avkjøller cd-stasjoner og harddisker Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 CD-stasjoner og Harddisker trenger ikke den kjølinga. Dessuten er det ikke sikkert at det vil få plass Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med et litt heftigere vindu da? med litt mere kanter som er skarpe osv. nesten sånn at det ser ut som det er pigger Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hva med et litt heftigere vindu da? med litt mere kanter som er skarpe osv. nesten sånn at det ser ut som det er pigger 7192077[/snapback] hva du mener? tenkte og ha det slik at jeg kan se i maskinen. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Et vindu med tagger. sånn som dette f.eks. Endret 31. oktober 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) slik at det er litt disi? kunne godt vert det nederst hvordan gjør jeg det da? pusser med sand papir? Endret 31. oktober 2006 av skylinepower Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hæ, hva skal stå på den øverste linja? anbefaler deg å lese gjennom det du skriver før du poster det Er ikke sikker på om det var plexi eller om det var en annen type acryl. Den acrylen der er mattet med p1200 smergelpapir. Med vann, har pusset i begge rettningene. Lenke til kommentar
chase Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 tenkte 3 vifter som er 80*80mmjeg tenkte litt på det om det er plass, men jeg tror det. plaseringen er ikke tillfeldig eller, 1. det er tøft 2. de avkjøller cd-stasjoner og harddisker 7189703[/snapback] ...3. du har ikke plass til det, 4. det kommer til å bråke, garantert, 5. unødvendig med vifter der Hva med et litt heftigere vindu da? med litt mere kanter som er skarpe osv. nesten sånn at det ser ut som det er pigger 7192077[/snapback] Jeg støtter Klekkus sitt forslag. Legg vekk de planene du har foreløpig, gi deg selv litt tid til å komme opp med et par design. Lær deg Photoshop, tegn de forskjellige designene i Photoshop og legg dem ut her PS: Endre emnetittelen (navnet på tråden) til: Forandre sidepanelet, tips? Petter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selv synes jeg at taggete vinduer blir for teit, men det er nå meg. Mål de kritiske stedene rundt i kabinettet. Du tjener på det. Jeg lover deg det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selv synes jeg at taggete vinduer blir for teit, men det er nå meg. Mål de kritiske stedene rundt i kabinettet. Du tjener på det. Jeg lover deg det 7196056[/snapback] Jeg er enig at såå taggete blir litt mye + litt av poenget med vindu er å se sweeeet HW. Men vanlig firkanta vindu synes jeg er litt kjedelig, så å spice opp formen på det, hadde ikk skada. Kanksje runde kanter på motsatt side av viftene o.l Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) jepp.... så mye tagger på et lite område er ikke spess fint synes jeg,men sånn som på klekkus sitt vidndu hadde d mulig blitt finere om det mønstret hadde vært strukket helt ut over hele sidedekslet men en liten extra tuchTooIt=).... men over til saken.... se over bakrundsbilder,tatoo's osv... men samtitig prøv og hold det stilrent , så kommer du nokk på ett litt bedre design tenker jeg , men er ikke ille det du har nå da heller EDIT : en liten resize av klekkus sitt bare for og visse.. dette synes jeg kan gå ann som et ok side design.(trenger en del finpuss da FØR: ETTER: Endret 1. november 2006 av the_dragon_ts Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (...) EDIT : en liten resize av klekkus sitt bare for og visse.. dette synes jeg kan gå ann som et ok side design.(trenger en del finpuss da FØR: ETTER: 7197542[/snapback] Jeg synes at det ble ALT for stort og skrikete med de taggene i den størrelsen der, når det er så spisse og mange tagger, så var størrelsen helt grei egentlig. Kunne kanskje vært litt større. MEn som jeg sa, jeg mener at vindu er for å se HW, kan ikke se noe særlig mye HW i klekkus sitt:P Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Selv er jeg fan av rektangulære vinduer med buete kanter. Eller kvadratiske som nærmest dekker hele sidedøra. Dette gir plass for laser-graverte motiver Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 men jeg tror nå at mellom cd-rom og side pannelet blir for trangt. skal jeg kun ha 2 som avkjøler hd da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319498 så denne, kunne brukt den til vifte styring. beklager at jeg ikke fikk til link ble slik pga at link knappen funket ikke til meg. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg lover deg. Du har ikke behov for ekstra kjøling for harddiskene. Iallefall ikke for deg. Den vifta du (forhåpentligvis) har i front holder. Den viftekontrolleren vil fungere godt for tre vifter, eller fler hvis du er villig til å finne fram loddebolten. Det krever litt kunnskap, men det er mulig å paralellkoble to vifter sånn at de blir styrt av en kontroller. (Dårlig forklart ...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå