Elisaeb Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det er bare et halvt år sien jeg spurte sist, men nå skal jeg ha ny PC igjen. Grunnen er at min asus A6Jc har vært inne til reperasjon for tredje gang, og jeg er ikke interessert i å få den tilbake igjen. Grunnet dårlig støtte fra Asus, ovenfor meg og flere jeg kjenner, er jeg ikke interessert i å kjøpe fra dem igjen. Synd, for de har mye som jeg syns er aktuelt. Jeg syns på mange måter at den dataen var perfekt på meg, bortset fra at den ikke var helt god... Jeg har som skrevet 10.000 kroner til rådighet. Jeg vil gjerne ha en skjerm på rundt 14 tommer, men utvalget er størst i 15,4, så jeg kan absolutt ta det også. Vil ha noe jeg eventuelt kan installere vista på etter hvert, core duo eller så altså. Størrelse på harddisk er ikke så farlig. har uansett planer om å kjøpe ekstern. Må ha en maskin med all right batteritid (tre timer er minimum), stillegående da jeg vil bruke den på lesesal o.l. Er litt negativ til dell, ingen grunn til å foreslå dette. Etter å ha prøvd min brors mac blir dt heller ikke dette på meg med det første. Kvalitetsfølelse og byggekvalitet er viktig. Vil ha medfølgende programvare. Er veldig interessert i innebygd webcam og mikrofon. Alle venninner og venner er spredt for alle venner, så Størrelsesmessig minst mulig, selvfølgelig. Hmmm. kommer ikke på noe mer akkurat nå. Kom gjerne med forslag! På forhånd takk for god hjelp! Lenke til kommentar
defensor Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Det er bare et halvt år sien jeg spurte sist, men nå skal jeg ha ny PC igjen. Grunnen er at min asus A6Jc har vært inne til reperasjon for tredje gang, og jeg er ikke interessert i å få den tilbake igjen. Grunnet dårlig støtte fra Asus, ovenfor meg og flere jeg kjenner, er jeg ikke interessert i å kjøpe fra dem igjen. Synd, for de har mye som jeg syns er aktuelt. Jeg syns på mange måter at den dataen var perfekt på meg, bortset fra at den ikke var helt god... Jeg har som skrevet 10.000 kroner til rådighet. Jeg vil gjerne ha en skjerm på rundt 14 tommer, men utvalget er størst i 15,4, så jeg kan absolutt ta det også. Vil ha noe jeg eventuelt kan installere vista på etter hvert, core duo eller så altså. Størrelse på harddisk er ikke så farlig. har uansett planer om å kjøpe ekstern. Må ha en maskin med all right batteritid (tre timer er minimum), stillegående da jeg vil bruke den på lesesal o.l. Er litt negativ til dell, ingen grunn til å foreslå dette. Etter å ha prøvd min brors mac blir dt heller ikke dette på meg med det første. Kvalitetsfølelse og byggekvalitet er viktig. Vil ha medfølgende programvare. Er veldig interessert i innebygd webcam og mikrofon. Alle venninner og venner er spredt for alle venner, så Størrelsesmessig minst mulig, selvfølgelig. Hmmm. kommer ikke på noe mer akkurat nå. Kom gjerne med forslag! På forhånd takk for god hjelp! 7184292[/snapback] Denne posten hører kanskje mer hjemme i Hjelp til kjøp/salg Kanskje denne har bra batteritid, 14,1", innebygd webcam og mikrofon, core 2 compliant Endret 30. oktober 2006 av defensor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå