Evelen Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hallo, jeg syns alle på forumet skal ha en "Min Side" (/egendefinert profil) Her er et eksempel på en profil, itavisen: http://www.itavisen.no/readers/readerProfi...name=Datamaskin Kan ikke det være slik her å, bare slik at man kan bruke BB koder?. Hadde ikke trengt det om Spoiler/skjul-gannen var lov her på forumet, men det er den da ikke, så kan man ikke få en slik "Min Side"?, der kan man legge ut lenker, skrive om meg selv ol... Hadde masse i en spoiler i siggen før med masse farger og stasj som jeg har brukt lang tid på å lage, så plutselig står det "Ulovlig sigg fjernet av snill mod." Bare flaks at jeg hadde ltatt backup i en TXT fil på PC-en min!!1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har vi ikke det da? Profilen min syntes jeg dekket alt det der Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Har vi ikke det da? Profilen min syntes jeg dekket alt det der 7185803[/snapback] tja, vil ikke si de, vil ha en som jag kan skrive masse i, og uten at det skal kategorieseres Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det har vi bloggen til. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Det har vi bloggen til. 7188602[/snapback] aha, der var det noe brukanes! Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Når jk klikker på "fulfør" eller hva det nå heter når jeg lager en blog så sjer det ikke noe, ingen funksjn i knappen, siden oppdaterer bare. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Har du passet på at den ligger som publisert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg