AlecTBM Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg trenger et count up script som skal telle opp fra 30.10.2006 klokka 16:21 Det trenger bare å vær enkelt. Jeg trenger også et script som teller opp fra samme tid men den klokka går kun opp hvert 10 min. Altså etter 1 time så står det 6 der. Noen som kan fikse dette til meg?? Takker Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Jeg trenger et count up script som skal telle opp fra 30.10.2006 klokka 16:21 Det trenger bare å vær enkelt. Jeg trenger også et script som teller opp fra samme tid men den klokka går kun opp hvert 10 min. Altså etter 1 time så står det 6 der. Noen som kan fikse dette til meg?? Takker 7184174[/snapback] Hei alex! Her er et! <script> var montharray=new Array("Jan","Feb","Mar","Apr","May","Jun","Jul","Aug","Sep","Oct","Nov","Dec") function countup(yr,m,d){ var today=new Date() var todayy=today.getYear() if (todayy < 1000) todayy+=1900 var todaym=today.getMonth() var todayd=today.getDate() var todaystring=montharray[todaym]+" "+todayd+", "+todayy var paststring=montharray[m-1]+" "+d+", "+yr var difference=(Math.round((Date.parse(todaystring)-Date.parse(paststring))/(24*60*60*1000))*1) difference+=" dager" document.write("Denne siden har vært oppe i "+difference+".. Visste du det?") } //enter the count up date using the format year/month/day countup(2006,10,30) </script> Endret 2. desember 2006 av borge94 Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) litt sent da. har fått et allerede. men ska prøve det. EDIT: det mangla en viktig ting. min og sek. i live får du til det så blir jeg glad Endret 2. desember 2006 av AlecTBM Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 litt sent da. har fått et allerede. men ska prøve det. EDIT: det mangla en viktig ting. min og sek. i live får du til det så blir jeg glad 7410761[/snapback] Er det ikke bare å legge til 2 arrayer da? En med Minutter og en med Sekunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå