Mafiabåss Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg har ingen gode venner i klassen min på ungdomsskolen, og derfor vil jeg gjerne bytte klasse, men er dette mulig, og er det mye stress? Håper på gode svar Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ta det opp med læreren din. Han/henne sender det sikkert videre til rådgiver eller rektor på skolen. Lenke til kommentar
brd Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Har samme problemet. Alle vennene mine går i B klassen. Jeg går i A og har noen gode venner der som jeg har fått i perioden på ungdomskulen. Jeg sa ikke noe når jeg kom på ungdomskulen. Går nå i 10klasse og er nøgd Endret 30. oktober 2006 av brd Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) mm, husker den beste klassen jeg noen gang har hatt er ungdomsskoleklassen min Få det squara up, for det varmer hjerte å ha noen å savne når du begynner på videregående EDIT: Definer ingen gode venner... Blir du mobbet, eller er du liksom ikke så snakkesalig av deg? Ble litt småmobbet på VGS, læreren tok det opp med meg fordi han merka at noe var galt, og nå er alt mye bedre Endret 30. oktober 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg blir ikke akkuratt mobbet, men ja, kansje litt småmobbing, ingenting jeg tar meg nær av Jeg er slik at jeg har noen veldig gode venner, og resten er ikke venner, hvis dere forstår Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Samma med meg.. So whats the problem Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hadde samme problemet i åttende. På slutten av niende og resten av tiende fant jeg mange av mine beste venner i klassen. Beste årene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hadde samme problemet i åttende. På slutten av niende og resten av tiende fant jeg mange av mine beste venner i klassen. Beste årene jeg har hatt. 7184154[/snapback] Ønsker jeg kunne gått i ungdomsskoleklassen min forever and ever Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg kan si det sånn, at i åttende hadde jeg et par tre gode venner i klassen, men nå har de begynt å være med folk, som jeg misliker og som jeg har ingen intensjoner om å være med Det er og en hau med bråkmakere i klassen min, og jeg er veldig irritabel når jeg er på skolen Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) haha, du har IKKE sett min klasse.. Det var en fyr som ga faen i alt, men attpåtil, var trivelig (på sin egen spesielle måte) Er litt problematisk i begynnelsen kanskje, men i 10. klasse, det var da jeg faktisk forstod hvor mye jeg likte klassen min Endret 30. oktober 2006 av Vigilant Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Bare å snakke med klassestyrer/rektor, så fikses det easy peasy. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 De gode vennene kommer etterhvert. Vurderte selv å bytte klasse da jeg begynte på ungdomsskolen. ER sjeleglad for at jeg ikke gjorde det. Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Men altså, må jeg ha en kjempegod grunn til å bytte klasse? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Men altså, må jeg ha en kjempegod grunn til å bytte klasse? 7193526[/snapback] Du må ha en gyldig grunn, så ja. Men om du ikke har noen venner i klassen, kan du jo få det til å virke som om dette går utover karakterene dine etc.. Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg kom i samme situasjon som deg. Tok det opp med hun som styrer klassene, og hun sa at jeg skulle se om det var noen som ville bytte klasse til min, fra mitt ønske. Og det gikk. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 En kompis av meg ville bytte klasse på Vgs. Han bare sa til lærern at han ville bytte klasse også fikk han det. Np Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Det er bare å ta seg en tur hos rådgiver og snakke med hun/han, tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Legger til at det ofte har mye å si med hvor langt ut i skoleåret det er. Særlig hvis du går i tiendeklasse eller et annet sisteår, for da må du nemlig jobbe med noen fra klassen på eksamen, og om du bytter klasse etter et halvt år, er det vanskelig å vite hvem du jobber best med og slikt. Mener lærerene, da. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Hvorfor bytte? Du kan vel være sammen med de andre vennene dine i friminutter og på fritida? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå