vajda Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Jeg er på jakt etter et digitalt kamera som tåler litt. Jeg har sett litt på dette kameraet: http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=41670 Men vet ikke helt hvor god bilde kvaliteten er på det.(har ikke så god peiling på kamera). Vet dere om noen andre som dere syntes jeg heller burde gå for? pris klasse: 2000 -3500,- Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Forgjengeren var ihvertfall kjent for mindre bra bildekvalitet, men skal du ha et støt og vannsikkert kamera, så er det ikke noen i denne klassen som slår denne her. Ellers har Pentax et WPi evt. W10 som er vanntett ned til 1,5 meter eller noe sånt, men er ikke garantert å tåle støt/fall på samme måte som Olympus'en. Lenke til kommentar
vajda Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hmmmm...dårlig bildekvalitet ja. Men når jeg tenker meg om så holder det kansje med et kamera som er litt "kompakt". Vet dere om et slik kamera som har god bilde kvalitet? Når jeg tenker på kompatk så tenker jeg på et som ikke er så alt for stort! Edit: Så litt på Olympus Mju 750. Ka dere tru om det? Endret 30. oktober 2006 av vajda Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 For best mulig bildekvalitet, velg et av følgende: Nikon Coolpix P3 Canon Ixus 800IS/900TI Fuji F30 (baserer meg på andre på forumet, har ikke testet det selv) Olympus sin 7xx serie generelt taper mot mange andre på skarphet og støynivå. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 For best mulig bildekvalitet, velg et av følgende: Nikon Coolpix P3 Canon Ixus 800IS/900TI Fuji F30 (baserer meg på andre på forumet, har ikke testet det selv) Olympus sin 7xx serie generelt taper mot mange andre på skarphet og støynivå. 7186433[/snapback] Støtter Afseth i disse valgene. Nikon P3/P4 er like kamera, men P3 har trådløs bildeoverføring. Ingen av disse er direkte støtsikre. Jeg synes det er litt rart at det kun er Olympus som har et støtsikkert kompaktkamera. De er liksom eneste valget om det er det viktigste. Hadde Canon eller Nikon laget et slikt kamera som i tillegg hadde god bildekvalitet, så hadde det solgt i bøtter og spann... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå