Bloody Mess Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skjønner ikke hvem som skal kjøpe dette spillet på 360. Tror det blir en salgs flopp. Hvilke unger har en 360 ? 7374681[/snapback] Eh... er vel en god del "unger" som har 360. Akkurat som det er en god del unger som har PS2, PS3, osv. Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skjønner ikke hvem som skal kjøpe dette spillet på 360. Tror det blir en salgs flopp. Hvilke unger har en 360 ? 7374681[/snapback] Visst du leser postene rett over deg, så får du svar på to av de som skal kjøpe dette. Selv mine 25 år forhindrer ikke meg fra å kjøpe dette senere. Morro å ha tilgjengelig når man har besøk av barn i alle aldre. Neppe spillet jeg kommer til å spille så alt for mye, men man vet jo aldri... En søndag med absurd fylleangst uten noen å klamre meg til kan jo fort gjøre trangen til å spille annet enn GoW stor Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette spillet er allerede sluppet i USA, og hvis man leser litt på www.teamxbox.com så ser man at dette har skapt en bitteliten storm blant de som har kjøpt det. Godt voksne menn sitter til langt på natta og spiller. Hadde ikke falt meg inn engang at dette skulle være noe jeg vurderte å kjøpe, men etter å ha lest hva de som har spilt det mener så gjør jeg faktisk det. Har savnet noe avslappende å plundre med mellom de hektiske GoW-sesjonene Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har spilt Viva Pinata en uke nå, og det er en utrolig dybde i spillet. Å avskrive dette som et barnespill, er som å nekte å se en animasjonsfilm fra Studio Ghibli, fordi "tegnefilmer er for barn". Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Dette er et av spillene jeg gleder meg mest til, selv om et par rullende demoer på markedsplassen så litt labre ut. Spillet virket iallfall bra når jeg så det på gameplay 2006 på lørdag. Og dette selv om jeg er 25. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Torsdag går jeg ut for å kjøpe Gears of War.. det spillet jeg skal ha i den andre hånda på vei ut (om ikke lagergutten nekter for å ha fått inn en kopi av det) er Viva piñata! Definitivt! Gleder meg til begge deler! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Håper å få kjøpt meg Viva Piñata og GoW/CoD3/RS6:vegas (hvilket anbefaler dere?) er det spillet jeg har gledet meg mest til i år Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 De på siste 1up Yours-podcasten som hadde spilt VP, påstod det var på topp 5 lista deres over årets spill (sammen med Zelda og GoW). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spaceworld Jessheim solgte Viva Piñata i dag, til 649 kr. Litt stiv pris. Så også at de solgte "Cars" til 699 kr Lenke til kommentar
Atald Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Må heller ikke glemme at mange av Pixar-filmene og dette spillet har en haug med referanser som kan være veldig underholdende for voksne. Har jo allerede sett loadingskjermen hvor de sender ut et verbalt slag mot han Sonyfyren på E3 (var det E3?) Endret 28. november 2006 av CheX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå