Straffa Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Barnespill og Xbox 360 har til nå vært omtrent like nært hverandre som Siv Jensen og Kristin Halvorsen. Her er spillet Microsoft håper vil snu trenden. Link Video Link Endret 30. oktober 2006 av avanore Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Barnespill og Xbox 360 har til nå vært omtrent like nært hverandre som Siv Jensen og Kristin Halvorsen. Her er spillet Microsoft håper vil snu trenden.Link Video Link 7183819[/snapback] La oss håpe at det forblir sånn Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Viva Piñata»-nettmøte Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Dette er faktisk den tittelen jeg ser mest frem til etter Halo 3 og Gear of War.. Greit er 19, men hvor mye glede jeg finner i disse filmene av spillet. En demo er hjertelig velkommen.. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Dette er et spill jeg gleder meg til å prøve i fullversjon. Liker spill som er litt "annerledes". Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Usj, dette er sånn animal crossing lignende skrap. Ale opp forskjellige dyr. Siste jeg kunne tenke meg å spille. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg er dypt bekymret over at dette spillet vil påvirke neste generasjon til å bli mer positive angående genmodifisering og kloning! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Dette blir et morsomt spill! Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Usj, dette er sånn animal crossing lignende skrap. Ale opp forskjellige dyr. Siste jeg kunne tenke meg å spille. 7190306[/snapback] Er faktisk enig i din negativ holdning. Jeg gledet meg selv uten helt å vite hva spillet gikk ut på, etter å ha lasta ned den demo greia på XBL så fant jeg ut at dette er et spill jeg DEFINITIVT IKKE skal ha. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Usj, dette er sånn animal crossing lignende skrap. Ale opp forskjellige dyr. Siste jeg kunne tenke meg å spille. 7190306[/snapback] .... Du vet at Animal crossing er et Sims-lignende spill, right? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Uansett, det ser ikke artig ut å spille. Mod: Ikke kommenter feilposter, bruk rapporter knappen. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 kommer definitivt ikke i min spillhylle... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei dette blir nok ikkje noe eg kjøper, men ein demo hadde da likevel vert på sin plass Ser uansett ut om noe eg raskt hadde lagt i fra meg MEN, når sannt skal sies så er det jaggu på tide at det kommer noe som appellerer til de mindre på 360. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei dette blir nok ikkje noe eg kjøper, men ein demo hadde da likevel vert på sin plass Ser uansett ut om noe eg raskt hadde lagt i fra meg MEN, når sannt skal sies så er det jaggu på tide at det kommer noe som appellerer til de mindre på 360. 7201912[/snapback] Saints Row, Just Cause og GRAW har nok appelert til de mindre i dette hus lillebroren min spiller ALT! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Nei dette blir nok ikkje noe eg kjøper, men ein demo hadde da likevel vert på sin plass Ser uansett ut om noe eg raskt hadde lagt i fra meg MEN, når sannt skal sies så er det jaggu på tide at det kommer noe som appellerer til de mindre på 360. 7201912[/snapback] Saints Row, Just Cause og GRAW har nok appelert til de mindre i dette hus lillebroren min spiller ALT! 7202461[/snapback] Visste noen ville skrive no slikt, men unge no til dags...ærlig talt... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 artig å merke seg at når kjernen i gamer.no sier de ikke skal kjøpe et spesielt spill, så selger det alltids vanvittig mye jeg skal nok heller ikke ha det ^^ Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Spillet (Pinata) er i hus og testet. Virker veldig solid og er mer et familiespill enn et barnespill der man planter junior framfor skjermen så at man kan krype til køys med kjerringa for å ha en uforstyrret hyggestund :!: Kanskje det går an når junior har lært seg spillemekanismen...men ikke med det samme he he... Det virker ikke lett for å begynne med men alt blir forklart på en forsåelig måte så fra 5 år og oppover må det ikke være et problem. De som er yngre sitter også og ser på siden det skjer noe hele tiden, ikke noe "hva skal jeg gjøre nu" intervaller. SPILLET ER IKKE BARE REGIONFRITT DET VELGER SPRÅKET ETTER DIN "LOCALE" SETTINGS. sÅ DET ER OGSÅ PÅ NORSK, MED NORSK TALE OG TEXT! Hører jeg ordet "storsatsning" fra microsoft? Jeg fikk virkelig hakeslepp, siden jeg importerte det fra Canada. Ungene er også geara (ooups Freudian slip) for å spille det. Får komme tilbake når de har fått noen timer bak spakene. Endret 28. november 2006 av Watchtower Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spillet (Pinata) er i hus og testet. Virker veldig solid og er mer et familiespill enn et barnespill der man planter junior framfor skjermen så at man kan krype til køys med kjerringa for å ha en uforstyrret hyggestund :!: Kanskje det går an når junior har lært seg spillemekanismen...men ikke med det samme he he... Det virker ikke lett for å begynne med men alt blir forklart på en forsåelig måte så fra 5 år og oppover må det ikke være et problem. De som er yngre sitter også og ser på siden det skjer noe hele tiden, ikke noe "hva skal jeg gjøre nu" intervaller. SPILLET ER IKKE BARE REGIONFRITT DET VELGER SPRÅKET ETTER DIN "LOCALE" SETTINGS. sÅ DET ER OGSÅ PÅ NORSK, MED NORSK TALE OG TEXT! Hører jeg ordet "storsatsning" fra microsoft? Jeg fikk virkelig hakeslepp, siden jeg importerte det fra Canada. Ungene er også geara (ooups Freudian slip) for å spille det. Får komme tilbake når de har fått noen timer bak spakene. 7374488[/snapback] Sitter og venter på mitt eksemplar fra Canada selv. Litt artig at den faktisk kommer med norsk tale som du sier! Det hadde jeg ikke venta. Blir greit å drive litt hagearbeid innimellom all gørra i GoW Lenke til kommentar
master_al Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Spilte spillet litt sist uke før helga, det var helt greit. Men absloutt ikke noe for meg, men må nok anmelde det uansett. Men absolutt ett av årets barnespill, ihvertfall på 360 Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Skjønner ikke hvem som skal kjøpe dette spillet på 360. Tror det blir en salgs flopp. Hvilke unger har en 360 ? 7374681[/snapback] Jeg skjønner ikke den holdningen, jeg. Jeg har ingen unger, men dette er et av spillene jeg har gleda meg mest til dette året for det. Er det virkelig fordi det har en såpass barnevennlig stil at du avskriver det totalt? Spillet har blitt utrolig godt mottatt av presse så vel som spillere (godt voksne sådan). Til sammenligning; Jeg elsker PIXAR sine animerte filmer, selv om de først og fremst er retta mot unger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå