Gå til innhold

Pinata-invasjon på Xbox 360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Usj, dette er sånn animal crossing lignende skrap. Ale opp forskjellige dyr. Siste jeg kunne tenke meg å spille.

7190306[/snapback]

Er faktisk enig i din negativ holdning.

Jeg gledet meg selv uten helt å vite hva spillet gikk ut på,

etter å ha lasta ned den demo greia på XBL så fant jeg ut at dette er et spill jeg DEFINITIVT IKKE skal ha.

Lenke til kommentar

Nei dette blir nok ikkje noe eg kjøper, men ein demo hadde da likevel vert på sin plass :wee: Ser uansett ut om noe eg raskt hadde lagt i fra meg ;)

MEN, når sannt skal sies så er det jaggu på tide at det kommer noe som appellerer til de mindre på 360.

Lenke til kommentar
Nei dette blir nok ikkje noe eg kjøper, men ein demo hadde da likevel vert på sin plass :wee: Ser uansett ut om noe eg raskt hadde lagt i fra meg ;)

MEN, når sannt skal sies så er det jaggu på tide at det kommer noe som appellerer til de mindre på 360.

7201912[/snapback]

Saints Row, Just Cause og GRAW har nok appelert til de mindre i dette hus :roll:

lillebroren min spiller ALT!

Lenke til kommentar

7201912[/snapback]

Saints Row, Just Cause og GRAW har nok appelert til de mindre i dette hus :roll:

lillebroren min spiller ALT!

7202461[/snapback]

Visste noen ville skrive no slikt, men unge no til dags...ærlig talt...

:p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Spillet (Pinata) er i hus og testet. Virker veldig solid og er mer et familiespill enn et barnespill der man planter junior framfor skjermen så at man kan krype til køys med kjerringa for å ha en uforstyrret hyggestund :!:

Kanskje det går an når junior har lært seg spillemekanismen...men ikke med det samme he he...

Det virker ikke lett for å begynne med men alt blir forklart på en forsåelig måte så fra 5 år og oppover må det ikke være et problem. De som er yngre sitter også og ser på siden det skjer noe hele tiden, ikke noe "hva skal jeg gjøre nu" intervaller.

SPILLET ER IKKE BARE REGIONFRITT DET VELGER SPRÅKET ETTER DIN "LOCALE" SETTINGS. sÅ DET ER OGSÅ PÅ NORSK, MED NORSK TALE OG TEXT! :w00t:

Hører jeg ordet "storsatsning" fra microsoft?

Jeg fikk virkelig hakeslepp, siden jeg importerte det fra Canada.

Ungene er også geara (ooups Freudian slip) for å spille det. Får komme tilbake når de har fått noen timer bak spakene.

Endret av Watchtower
Lenke til kommentar
Spillet (Pinata) er i hus og testet. Virker veldig solid og er mer et familiespill enn et barnespill der man planter junior framfor skjermen så at man kan  krype til køys med kjerringa for å ha en uforstyrret hyggestund :!:

Kanskje det går an når junior har lært seg spillemekanismen...men ikke med det samme he he...

Det virker ikke lett for å begynne med men alt blir forklart på en forsåelig måte så fra 5 år og oppover må det ikke være et problem. De som er yngre sitter også og ser på siden det skjer noe hele tiden, ikke noe "hva skal jeg gjøre nu" intervaller.

SPILLET ER IKKE BARE REGIONFRITT DET VELGER SPRÅKET ETTER DIN "LOCALE" SETTINGS. sÅ DET ER OGSÅ PÅ NORSK, MED NORSK TALE OG TEXT! :w00t:

Hører jeg ordet "storsatsning" fra microsoft?

Jeg fikk virkelig hakeslepp, siden jeg importerte det fra Canada.

Ungene er også geara (ooups Freudian slip) for å spille det. Får komme tilbake når de har fått noen timer bak spakene.

7374488[/snapback]

Sitter og venter på mitt eksemplar fra Canada selv. Litt artig at den faktisk kommer med norsk tale som du sier! Det hadde jeg ikke venta.

Blir greit å drive litt hagearbeid innimellom all gørra i GoW :p

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvem som skal kjøpe dette spillet på 360. Tror det blir en salgs flopp. Hvilke unger har en 360 ?

7374681[/snapback]

Jeg skjønner ikke den holdningen, jeg. Jeg har ingen unger, men dette er et av spillene jeg har gleda meg mest til dette året for det.

Er det virkelig fordi det har en såpass barnevennlig stil at du avskriver det totalt? Spillet har blitt utrolig godt mottatt av presse så vel som spillere (godt voksne sådan).

Til sammenligning; Jeg elsker PIXAR sine animerte filmer, selv om de først og fremst er retta mot unger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...