Anonym5656 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Har en 6600 som jeg er veldig glad i, men nå har den begynnt å tulle med signal osv. Noen ganger har den rett å slett null signal. Men om jeg starter den på nytt så fungerer signalet som regel. Noen som vet hvor mye det vil koste å reparere det? Og er det verdt det? Er vell antenna som har fått seg en smell kanskje. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Elsket også denne mobilen... helt til den gikk i tusen biter. Anyway, skjønner godt om du vil reparere den. Prisoverslag er det nok ingen her som kan gi, ta den heller til et verksted og be om prisoverslag der. Hvis det viser seg at den ikke er lønnsom å reparere, burde du ta en titt på Nokia E50C - en god erstatter. -snubbel Lenke til kommentar
Husee Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) den "lille" sjermen på min 6103 ble plutselig svart og den vanelige skjermen startet å blunke.. hadde bare hatt den i 2 mnd så gikk til butikken med kviteringen.. Der får jeg vite at det er gratis å sende den inn men hvis jeg skal ha den tilbake koster det 300,- + evt reprasjon.. Tragisk? så hvis reprasjonen ville koster 1000+ og jeg valgte å ikke betale det (heller kjøpe ny) ville dette koster 300,- :S Herre Endret 31. oktober 2006 av Husee Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har en 6600 som jeg er veldig glad i, men nå har den begynnt å tulle med signal osv. Noen ganger har den rett å slett null signal. Men om jeg starter den på nytt så fungerer signalet som regel. Noen som vet hvor mye det vil koste å reparere det? Og er det verdt det? Er vell antenna som har fått seg en smell kanskje. 7183784[/snapback] Hva med garanti? Skal vel være 3 år etter hva forbrukerrådet sier! Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 den "lille" sjermen på min 6103 ble plutselig svart og den vanelige skjermen startet å blunke.. hadde bare hatt den i 2 mnd så gikk til butikken med kviteringen.. Der får jeg vite at det er gratis å sende den inn men hvis jeg skal ha den tilbake koster det 300,- + evt reprasjon.. Tragisk? så hvis reprasjonen ville koster 1000+ og jeg valgte å ikke betale det (heller kjøpe ny) ville dette koster 300,- :S Herre 7193625[/snapback] Siden verkstedet krever betaling for at du skall få den tilbakke, så er det nok sikkert pga. at det ikke lenger er garanti på mobilen. (Dvs. at den er utsatt for unormal bruk, derav fukt, væske eller fysisk skade..) 300,- er nok da for å dekke den tiden verkstedet til nå har brukt på den, da dem så klart skall ha betaling for det. (Men ved en garanti, så er det Nokia som betaler/sponser dette.. ) Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Har en 6600 som jeg er veldig glad i, men nå har den begynnt å tulle med signal osv. Noen ganger har den rett å slett null signal. Men om jeg starter den på nytt så fungerer signalet som regel. Noen som vet hvor mye det vil koste å reparere det? Og er det verdt det? Er vell antenna som har fått seg en smell kanskje. 7183784[/snapback] Hva med garanti? Skal vel være 3 år etter hva forbrukerrådet sier! 7194579[/snapback] Hvis den er kjøpt før 1.april 2005, så gir Nokia et år garanti i fra kjøps datoen, eller 15 Måneders garanti i fra produksjons datoen.. (Er den kjøpt etter, så gir Nokia 2 års garanti i fra kjøps datoen. ) Så garanti tiden er nok høys sansynlig ute.. Er det kjøpsloven og reklamasjons tiden du tenker på, så kan man altids stikke innom der du kjøpte den, å opprette en Nokia Reklamasjons sak, å se hva Nokia sier for noe. (Men begunne den å dra på åra, så bør du ikke forvente for mye.. ) Endret 31. oktober 2006 av .:CyberMan:. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Fettern min fikk da reparert sin 3 år gamle T610 da joysticken var defekt. Dette gikk på reklamasjonsretten.. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har nok ingen kvitering på den, siden jeg har fått den av en kompis Men tar den med på Telehuset eller noe på fredag Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har nok ingen kvitering på den, siden jeg har fått den av en kompis Men tar den med på Telehuset eller noe på fredag 7196118[/snapback] Hum.. Uten kvittering så blir alt så mye mere komplisert.. Men hør me kompisen din, om når og hvor han har kjøpt den, så er nok sjansjen stor for at butikken kan finne fram en ny kvittering til deg. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 den "lille" sjermen på min 6103 ble plutselig svart og den vanelige skjermen startet å blunke.. hadde bare hatt den i 2 mnd så gikk til butikken med kviteringen.. Der får jeg vite at det er gratis å sende den inn men hvis jeg skal ha den tilbake koster det 300,- + evt reprasjon.. Tragisk? så hvis reprasjonen ville koster 1000+ og jeg valgte å ikke betale det (heller kjøpe ny) ville dette koster 300,- :S Herre 7193625[/snapback] Siden verkstedet krever betaling for at du skall få den tilbakke, så er det nok sikkert pga. at det ikke lenger er garanti på mobilen. (Dvs. at den er utsatt for unormal bruk, derav fukt, væske eller fysisk skade..) 300,- er nok da for å dekke den tiden verkstedet til nå har brukt på den, da dem så klart skall ha betaling for det. (Men ved en garanti, så er det Nokia som betaler/sponser dette.. ) 7194977[/snapback] Det som var så rart den hadde ligget på et bord i 3 timer mens jeg var ute.. og når jeg kommer inn igjen var den sånn.. den var ikke sånn før jeg gikk ut.. (det var ingen inne som kunne ha revet den ned) >.< men men ender vell opp med en reperasjons kostnad på 1000+ :S Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Det som var så rart den hadde ligget på et bord i 3 timer mens jeg var ute.. og når jeg kommer inn igjen var den sånn.. den var ikke sånn før jeg gikk ut.. (det var ingen inne som kunne ha revet den ned) >.< men men ender vell opp med en reperasjons kostnad på 1000+ :S 7198392[/snapback] En eventuelt fukt eller veske skade, kan slå ut lenge etter at den skjedde.. (Da det da er snakk om "metall", som ligger over tid å "irrer/ruster", å plutselig så blir det soppas gale at.. ja.. Mobilen blir deffekt..) Er det snakk om en fysisk skade, så blir det så klart noe annet.. .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 jepp ^^ får høre hva verkstedet sier.. leverte den inn for en uke siden... >.< vi får bare håpe på det beste.. både for meg og gakk^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå