Slutsky Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Føler at PC'en er litt treig i oppstarten, (etter login). I vedlegget under ser dere de programmene som starter opp i hver oppstart. Jeg vet ikke om det er noen av disse jeg kan fjerne uten at PC'en klikker. Dersom det er noen som er unødvendige å ha, så må dere bare si i fra. Martin. Dok1.doc Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei! Jeg vet ikke hva "PeerGuardian2" i listen er for noe, men det vet kanskje du. Du kan forsøke oppstart uten noen i den listen, altså forsøke diagnoseoppstart eller lignende. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
snarius Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 MSN Messenger er vel ikkje absolutt naudsynt å ha køyrande når du skrur på maskina (etter mi meining) ATI Control Panel kan fjernast om du ikkje brukar det. Gmail kan du vel ta vekk og (med mindre du treng å ha det køyrande når du slår på maskina) PowerDVD er vel heller ikkje absolutt nødvendig, det er opp til deg. Det var det eg såg no i farta. Lenke til kommentar
Slutsky Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 OK, takker for svar! Hva er det ATI Control Panel kan brukes til forresten? Noen som vet hva InstallShield\Updatesevice er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå