Vorpal Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei, jeg fikk problemer med nettverket mitt idag. Dataen min klikket når jeg satt og spillte world of warcraft, og når jeg startet datan min fikk jeg en kjent "popup" nederst på høyre hjørne der hvor det stod "Network cable is unplugged". Jeg sjekket bak dataen og på ruteren men kablene var koblet til på begge side, så jeg herjet rundt i instillingene på dataen uten noen svar. Det eneste forslaget jeg har igjen nå er å reinstallere windows, men jeg har ikke noen windows disk inærheten. Noen forslag om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
kahorn03 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ville testet med en annen nettverkskabel først... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Eventuelt bare høyreklikket på ikonet og valgt "reparer" Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Prøvd begge, doesent work Lenke til kommentar
hiper Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 driveren din er nok fucka sjekk enhetsbehandling! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå