Gå til innhold

Hvilken XP må man ha med "blank" maskin?

Anbefalte innlegg

Hei folkens

Lurer på hvilken XP versjon man må ha dersom man kjøper ny pc uten operativsystem, skal ha den billigste versjon. Var innom Elkjøp å så, men de hadde så mange typer å prisklasser at jeg ble forvirret. Håper å få noen innspill folkens.

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei folkens

Lurer på hvilken XP versjon man må ha dersom man kjøper ny pc uten operativsystem, skal ha den billigste versjon. Var innom Elkjøp å så, men de hadde så mange typer å prisklasser at jeg  ble forvirret. Håper å få noen innspill folkens.

Takk på forhånd

7183395[/snapback]

samme det, Home edition er den vanligste (personlig liker jeg windowsxp pro engelsk versjonen...)..

Lenke til kommentar

Takker for raskt svar CustomTP

Men de hadde så mange forskjelligeXP som oppgraderings XP som var billigst til enten win 98 eller win 2000, og jeg er ute etter den billigste versjon. Kan du si meg hvor mye jeg må betale helt grovt og hva denne XP versjonen eksakt heter som jeg kan bruke?

Lenke til kommentar
Som sagt XP Home er billigst.  OEM-versjonen av den igjen er enda billigere, koster rundt 700,-

7183482[/snapback]

Takker for hjelpen

Men kan jeg bruke denne oem versjonen hvis det ikke har vært operativsystem i maskinen tidligere?. De billigste XPene jeg så var jo oppgraderinger fra enten win 98 eller win 2000. Men kan jeg bruke XP i en maskin uten operativsystem til 700kr går jeg selvølgelig for det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...