Palme Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Hihi Fantastisk "Kongebilde" Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 kyrsjo: Jeg vil gjerne enten fikse gaim eller amsn, med gaim hender det at jeg ikke kan sende beskjeder... når det gjelder OO.org.... kan du utdype det med latex litt mer, husk at du snakker med en nybegynner Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 LaTeX er et annet program en openoffice. Latex er spesiallaget for å skrive ting som ser pent ut. Latex er et "programmeringsspråk", og har en viss (men ikke stor - ca. som html) terskel for å ta i bruk. For openoffice - les den guiden jeg linket til: http://folk.uio.no/kyrrens/diverse/ooo-gui...o.org-guide.pdf Kom gjerne med tilbakemeldinger, spørsmål etc. etterpå. Får du en feilmelding når du ikke får sendt beskjeder? Hvordan arter feilen seg? Gaim fungerer prikkfritt for meg, og har gjort det i flere år nå. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Får du en feilmelding når du ikke får sendt beskjeder? Hvordan arter feilen seg? Gaim fungerer prikkfritt for meg, og har gjort det i flere år nå. Det står bare med rød skrift at beskjeden ikke kunne sendes pga feil i switchboard har lest den guiden og den lærer meg ikke mye om hevet og senket skrift, funksjonen "formler" fungerer nok bedre til kjemi, matte og fysikk så det blir litt for komplisert Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 *****BUMP***** Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 fikk til openoffice nå mangler jeg bare hjelp til amarok og amsn Lenke til kommentar
Ariah Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 hva er galt med amarok? Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 hva er galt med amarok? 7219510[/snapback] musikken som ligger på windows partisjonen vil ikke bli spilt av...det funker fint i VLC da :S Lenke til kommentar
comicz Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Kan det være encoding? Er det kun filer med øæå, eller alle filer? Gaim 2 beta er ikke så verst det heller :--) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 Kan det være encoding? Er det kun filer med øæå, eller alle filer?Gaim 2 beta er ikke så verst det heller :--) 7226710[/snapback] alle sangene har testa gaim, men er ikke altid den vil sende beskjeder Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 når jeg kjører amsn fra terminalen sier den at den ikke kan bruke libtk8.2.so finner ikke den med apt-get så vet ikke hva det er for noe Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 skriv i terminal: cd /usr/lib sudo ln -sf libtk8.5.so.0 libtk8.5.so sudo ln -sf libtcl8.5.so.0 libtcl8.5.so Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 6. november 2006 Forfatter Del Skrevet 6. november 2006 skriv i terminal: cd /usr/lib sudo ln -sf libtk8.5.so.0 libtk8.5.so sudo ln -sf libtcl8.5.so.0 libtcl8.5.so 7231978[/snapback] min helt...tusen takk Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 kan være greit å laste ned "Desktop intergration" pluginnet for amsn også for å transfere filer med mere..ligger på amsn sine "hjemmesider"... Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 kan være greit å laste ned "Desktop intergration" pluginnet for amsn også for å transfere filer med mere..ligger på amsn sine "hjemmesider"... 7233564[/snapback] fant denne guiden for å installere plugins: http://amsn.sourceforge.net/wiki/tiki-inde...ugins+and+Skins men får ikke til å kopiere til /usr/share/amsn/plugins trenger også et prog til å mounte iso og img filer osv Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 plugins skal ligge i /home/username/.amsn/plugins eventuelt /home/username/.amsn/mailadresse/plugins Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. november 2006 Forfatter Del Skrevet 7. november 2006 plugins skal ligge i /home/username/.amsn/plugins eventuelt /home/username/.amsn/mailadresse/plugins 7239993[/snapback] det gjør den.... den dukker ikke opp i plugins lista i amsn fordet om Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 (endret) gratulerer med valg av amarok som mp3 spiller. Jeg gikk over til linux på laptopen for snart 2 måneder siden, og jeg har falt helt pladask for amarok, beste avspillingsprogrammet ever. sSinnsykt trist at det ikke lages en windows port av den som jeg kunne kjørt på desktopen 7186148[/snapback] KDE 4 skal etter planen muligjøre porting av kde-programmene til andre platformer, bl.a windows og os x. Så det skal ikke utelukkes at det kommer en windowsport etter hvert. http://en.wikipedia.org/wiki/KDE4 Endret 7. november 2006 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
Ariah Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Det er jo genialt. Har et par kompiser som sikler litt på amarok, men selv har jeg sett lyset for 2. gang og faktisk installert linux på den stasjonære også nå, så no worries Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. november 2006 Forfatter Del Skrevet 9. november 2006 trenger et program som ligner på alcohol 120% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå