Invert Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Nå er jeg rimelig irritert på det som er feil her. Har Red Hat 8.0 og lastet ned dhcpcd for å få internett til å fungere. Igår skulle jeg innstallere windwos xp, skulle teste noe der. Internett funket ikke etter jeg innstallerte Windows Xp prøvde da å ta ut og inn alle kabler og alt som er på switchen og adsl modemet fra Tiscali, prøvde å slå av switch/modem prøvde og sette manuell dns og gateway, men neida, ingen internett, tenkte at det var noe galt med windows xp innstallasjonen og testet å innstallere på nytt men samme greiene, prøvde da det samme med windows 2000 ingenting fungerte med internett, den klarte ikke å hente ip informasjon, prøvde å bytte pci kort til nettverkskortet men det hjalp heller ikke. Da tenkte jeg at sikkert linux ville virke med internett, prøvde å innstallere Mandrake 9.0 men det fungerte heller ikke, så var det tilbake til Red Hat 8.0, oi alt fungerte bra :smile: Nå har jeg altså prøvd alt så å si, har redhat gjort noe med nettverkskortet mitt? Håper noen vet hva det kan være for noe... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Feilpostet under Annet om data, burde vore under Internett og nettverk. Stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg